ne.andersson Startet 30.Juli.2019 Del på Facebook Startet 30.Juli.2019 (redigert) Hei, det siver urin tilbake inn i skåla på min toalett, jeg trenger å skifte min joker-pakking for å stoppe dette men vet ikke modellen. Kan man se det noen stedene på toalettet eller er det noen av dere som kan avgjøre det med hjelp av disse bildene? Redigert 30.Juli.2019 av ne.andersson (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Grand Banks jr Svart 30.Juli.2019 Del på Facebook Svart 30.Juli.2019 Da jeg spurte på Maritim så virket det som om samme jokerventil passer på alle modellene. Sitér dette innlegget Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO) Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B Link to post
ne.andersson Svart 30.Juli.2019 Emnestarter Del på Facebook Svart 30.Juli.2019 Grand Banks jr skrev 29 minutter siden: Da jeg spurte på Maritim så virket det som om samme jokerventil passer på alle modellene. Ja det ser ut til at du har rett i det, ser dem selger kun en joker-ventil til manuelle jabsco toaletter. Da får jeg dra og kjøpe meg en slik. Takk for hjelpen. Sitér dette innlegget Link to post
R.O Svart 31.Juli.2019 Del på Facebook Svart 31.Juli.2019 Samme ventil fra 1986 og fremover.... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.