Ørnungen Startet 31.Juli.2019 Del på Facebook Startet 31.Juli.2019 Jeg har en Volvo Penta 5.0 GI 250 HK 2002 mod. Da jeg sjøsatte båten var tomgangen på 1500 - 2000 rpm har byttet TPS sensor så nå er tomgangen normal helt til pådraget kommer opp i 1200 - 1500 rpm, da får jeg en feilmelding og turtallet dropper, og blir ustabil på tomgangen. Når jeg skrur av treninga og starter på nytt så går den fint på tomgang igjen. Noen som har tips? Sitér dette innlegget Link to post
dieselfan Svart 31.Juli.2019 Del på Facebook Svart 31.Juli.2019 Ørnungen - velkommen til planetens desidert beste Forum, og takk for at du i din første tråd har dratt til med en overskrift som virkelig sier hva du har og hva som er status Håper mange av de erfarne her inne lærer av deg Dette er jeg sikker på at de som er Moderatorer her inne også er glade for Har begrensa erfaring med din motor men siden den tillater ca 1500 omdr så ville jeg sjekka om veivposisjonsensoren er defekt ellr er så grodd at den ikke klarer å få kontakt med svinghjulet og dermed begrenser turtallet. (om det er helt på månen.... så kommer det nok noe godt ut av det... får når du først har fått ett svar og masse fortjent skryt.... så er det snart mange som hiver seg på Sitér dette innlegget Link to post
Ørnungen Svart 31.Juli.2019 Emnestarter Del på Facebook Svart 31.Juli.2019 Takk for svar :-) må sjekke dette. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.