Jon_R Startet 27.Mai.2003 Del på Facebook Startet 27.Mai.2003 Jeg har en Suzuki DF115 som ble reparert i fjor for vann i gearoljen. Dette var en kjent greie og ikke noe problem med garantien. Nå viser det seg at gearoljen fortsatt har hvite striper, velkjent symptom på vann. Kan det tenkes at dette er "restvann" fra forrige gang og hvor farlig er det egentlig å kjøre en stund med ny olje for å se om den forblir ok?? Sitér dette innlegget Link to post
Helge Svart 28.Mai.2003 Del på Facebook Svart 28.Mai.2003 Jeg har en Suzuki DF115 som ble reparert i fjor for vann i gearoljen. Dette var en kjent greie og ikke noe problem med garantien. Nå viser det seg at gearoljen fortsatt har hvite striper, velkjent symptom på vann. Kan det tenkes at dette er "restvann" fra forrige gang og hvor farlig er det egentlig å kjøre en stund med ny olje for å se om den forblir ok??Hei Jon_RJeg har selv en 2001 Suzuki DF115. De første utgavene av denne motoren hadde en feil på pakning på girhuset så de tok inn vann = garantisak. Dette ble også fikset på min motor i fjor vår. Så langt ser girhusoljen imidlertid helt fin ut på min motor etter reparasjonen. Har du snakket med verkstedet/forhandler? Kan det være at jobben på din motor ikke var 100% vellykket? Jeg antar at også svakheten med gummiforingene på motorfestet ble utbedret? DET SKAL DEN! Sitér dette innlegget Skibsplast 655 Selected m/Suzuki DF140, Skibsplast 450VS m/Yamaha90, Sunwin 14 m/Yamaha40, VEA 14 m/Mercury15, Suzumar 265 m/Tohatsu8, Pioner 8 m/Mercury5, Plastimar 8 m/Tohatsu5 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.