bliss X Startet 1.August.2019 Del på Facebook Startet 1.August.2019 Jeg vurderer å arrangere en fotokonkurranse for baatplassens medlemmer, men er usikker på om interessen er stor nok. Prøve å få igang noe i 2015 men av ymse årsaker så ble det ikke noe av den gangen så jeg tenkte å prøve igjen. Hvordan er interessen for å delta? Jeg ser for meg at motivet skal være fritt, at alle medlemmer kan delta med et bilde hver og at vinneren kåres ved avstemming. Alle deltar helt anonnymt fram til vinner er kåret og bildet man sender inn må ikke være publisert på baatplassen tidligere. Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 1.August.2019 Del på Facebook Svart 1.August.2019 Bra tiltak Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
bliss X Svart 1.August.2019 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.August.2019 .. og det kan bli kuule premier Sitér dette innlegget Link to post
Kjellg Svart 1.August.2019 Del på Facebook Svart 1.August.2019 Dette støttes fullt ut. Bra tiltak Sitér dette innlegget Link to post
shipahoy Svart 1.August.2019 Del på Facebook Svart 1.August.2019 Får ta med speilreflekskameraet på båttur i morgen og se om det blir et bra bilde. Foreslår at det blir et kriterie at bildet inneholder båt, sjø, vann eller noe annet båtrelatert. Sitér dette innlegget Link to post
Ida Marie III Svart 1.August.2019 Del på Facebook Svart 1.August.2019 Mobil kamera mot speilrefleks bør vel også i forskjellig kategori...eller..? Kjempebra tiltak...? Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 1.August.2019 Del på Facebook Svart 1.August.2019 Synes det bør være åpen klasse, der det beste bildet vinner. Uansett om det er mobil eller speilrefleks. Håper denne konkurransen blir gjennomført. Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
KaRoBa Svart 1.August.2019 Del på Facebook Svart 1.August.2019 Start opp med dette så skal du se det kommer mange bilder inn. Det er bare å se alle henteturer og reiser for øvrig fra medlemmene så ser man helt klart mange flinke bak kamera. Tiltaket støttes Sitér dette innlegget Link to post
dieselfan Svart 1.August.2019 Del på Facebook Svart 1.August.2019 Flott tiltak bliss X skrev 1 time siden: Alle deltar helt anonnymt fram til vinner er kåret og bildet man sender inn må ikke være publisert på baatplassen tidligere. Betyr det at vinneren/e blir presentert med navn og ikke med nick? (best å vite det på forhånd, spør ikke først og fremst fordi jeg tror risikoen for å bli presentert er så stor... ) Sitér dette innlegget Link to post
KaRoBa Svart 1.August.2019 Del på Facebook Svart 1.August.2019 dieselfan skrev 7 minutter siden: Betyr det at vinneren/e blir presentert med navn og ikke med nick? (best å vite det på forhånd, spør ikke først og fremst fordi jeg tror risikoen for å bli presentert er så stor... ) Jeg mener at det må i så fall være opp til den som blir kåret som vinner å bestemme om fult navn eller nickname skal benyttes. Sitér dette innlegget Link to post
bliss X Svart 1.August.2019 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.August.2019 dieselfan skrev 38 minutter siden: Flott tiltak Betyr det at vinneren/e blir presentert med navn og ikke med nick? Nei vinneren blir kun presentert med nick Sitér dette innlegget Link to post
bliss X Svart 1.August.2019 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.August.2019 Ida Marie III skrev 1 time siden: Mobil kamera mot speilrefleks bør vel også i forskjellig kategori...eller..? Kjempebra tiltak...? Nei det blir kun en kategori og som sagt .. fritt motiv. Vi har en del tekniske utfordringer mhp visning av bildene og avstemningen - spesielt hvis det blir mange bilder Sitér dette innlegget Link to post
Ida Marie III Svart 1.August.2019 Del på Facebook Svart 1.August.2019 bliss X skrev 14 minutter siden: Nei det blir kun en kategori og som sagt .. fritt motiv. Vi har en del tekniske utfordringer mhp visning av bildene og avstemningen - spesielt hvis det blir mange bilder Da får jeg blåse støv av Nikon kameraet...?? Sitér dette innlegget Link to post
bliss X Svart 1.August.2019 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.August.2019 En moderne mobil kan ta like gode bilder som et dyrt kamera under normale lysforhold. En dårlig fotograf kan ta elendige bilder med et kamera til 50.000 og en god fotograf kan få fram flotte bilder med nokså enkelt utstyr. Sitér dette innlegget Link to post
Faxen Svart 1.August.2019 Del på Facebook Svart 1.August.2019 Hvordan sender vi inn bildet? Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
bliss X Svart 1.August.2019 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.August.2019 Konkurransen har ikke startet og hvordan man sender inn bildet kommer jeg tilbake til. Som jeg skrev har vi en del utfordringer her men jeg tekte å sette opp en side der man laster opp bildet. Sitér dette innlegget Link to post
pipe Svart 1.August.2019 Del på Facebook Svart 1.August.2019 Jeg kommer garantert ikke til å sende inn bilder men elsker å se gode bilder så kjør på Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 1.August.2019 Del på Facebook Svart 1.August.2019 Vil det bli anledning til å sende flere bilder? Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
bliss X Svart 1.August.2019 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.August.2019 Nei det er kun et bilde pr medlem Sitér dette innlegget Link to post
KaRoBa Svart 1.August.2019 Del på Facebook Svart 1.August.2019 Kan man forvente i demokratiets ånd, en jury som velger ut et antall bilder til finale, og la forumets medlemmer stemme over hvem som blir vinneren? Sitér dette innlegget Link to post
bliss X Svart 1.August.2019 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.August.2019 Hei KaRoBa Hvorfor mener du man trenger en jury og hvem skal eventuelt bestemme hvem som skal være jurymedlemmer? Klar over at det er mye som må på plass her Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 1.August.2019 Del på Facebook Svart 1.August.2019 Tanumstrand 1. auggust, "After beech# Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Tom Rør Svart 1.August.2019 Del på Facebook Svart 1.August.2019 Absolutt bra tiltak ? Sitér dette innlegget Link to post
Olevine Svart 1.August.2019 Del på Facebook Svart 1.August.2019 God idé! Sitér dette innlegget Link to post
KaRoBa Svart 1.August.2019 Del på Facebook Svart 1.August.2019 bliss X skrev for 3 timer siden: Hei KaRoBa Hvorfor mener du man trenger en jury og hvem skal eventuelt bestemme hvem som skal være jurymedlemmer? Klar over at det er mye som må på plass her Hei Det står jo fritt opp til deg å velge om du vil ta det i hyggelig lag med medlemmer på forumet her som du kjenner. Ikke noe annet. Nå har jeg sagt mitt i denne tråden her. Ha en hyggelig kveld! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.