Jump to content

Fotokonkurranse? - Vi lodder stemningen (igjen)

bliss X

Fotokonkurranse  

87 medlemmer har stemt

MENINGSMÅLINGEN ER IKKE SYNLIG FOR GJESTER: Vennligst Logg inn eller registrer for å se og delta.

Recommended Posts

Jeg vurderer å arrangere en fotokonkurranse for baatplassens medlemmer, men er usikker på om interessen er stor nok. 

Prøve å få igang noe i 2015 men av ymse årsaker så ble det ikke noe av den gangen så jeg tenkte å prøve igjen. Hvordan er interessen for å delta? Jeg ser for meg at motivet skal være fritt, at alle medlemmer kan delta med et bilde hver og at vinneren kåres ved avstemming. Alle deltar helt anonnymt fram til vinner er kåret og bildet man sender inn må ikke være publisert på baatplassen tidligere. 

Flott tiltak :thumbsup:  

bliss X skrev 1 time siden:

Alle deltar helt anonnymt fram til vinner er kåret og bildet man sender inn må ikke være publisert på baatplassen tidligere. 

Betyr det at vinneren/e blir presentert med navn og ikke med nick?  (best å vite det på forhånd, spør ikke først og fremst fordi jeg tror risikoen for å bli presentert er så stor...  :sweat:

dieselfan skrev 7 minutter siden:

Betyr det at vinneren/e blir presentert med navn og ikke med nick?  (best å vite det på forhånd, spør ikke først og fremst fordi jeg tror risikoen for å bli presentert er så stor...  :sweat:

Jeg mener at det må i så fall være opp til den som blir kåret som vinner å bestemme om fult navn eller nickname skal benyttes.

Ida Marie III skrev 1 time siden:

Mobil kamera mot speilrefleks bør vel også i forskjellig kategori...eller..?

Kjempebra tiltak...? 

Nei det blir kun en kategori og som sagt .. fritt motiv. Vi har en del tekniske utfordringer mhp visning av bildene og avstemningen - spesielt hvis det blir mange bilder

bliss X skrev for 3 timer siden:

Hei KaRoBa

Hvorfor mener du man trenger en jury og hvem skal eventuelt bestemme hvem som skal være jurymedlemmer?

Klar over at det er mye som må på plass her

Hei

Det står jo fritt opp til deg å velge om du vil ta det i hyggelig lag med medlemmer på forumet her som du kjenner.

Ikke noe annet.

Nå har jeg sagt mitt i denne tråden her.

Ha en hyggelig kveld!

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...