Jump to content

1994 fairline phantom erfaringer

Chrislars1

Recommended Posts

Jeg vurderer og kjøpe denne båten. Har sett på den og det jeg vet må utbedres/ skiftet er: batteribank, vannlekk bereder, mulig bare slange inn, må sjekke rense diesel tanker da det hadde vært noe dritt i forfilter, noe skade på fenderlist og rekkefeste, skifte kjetting på bakre vinsj og nytt anker, generator virker ikke, landstrøm lader burde byttes, gå over slanger til septik. Ryker litt på tomgang men det er kanskje normalt på disse motorene? Er gått ca 1000timer.

Hva mener dere om pris osv, utenom det over så båten grei ut. Er jo 25 år gammel båt.vurderer og legge inn bud på ca 900 000. 

Finn kode: 152520140

Redigert av Chrislars1 (see edit history)

Det virker som han er på gli rundt den summen der. Ja både kjetting og anker må byttes ? 

Hva tenker dere om motorene de røyk litt på tomgang, men er vell normalt? 

Den skulle gjøre 26 knop. Har ikke prøvekjørt den enda noe jeg såklart må gjøre. Det blir ikke i minste laget med 660hk? 

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...