Chrislars1 Startet 3.August.2019 Del på Facebook Startet 3.August.2019 (redigert) Jeg vurderer og kjøpe denne båten. Har sett på den og det jeg vet må utbedres/ skiftet er: batteribank, vannlekk bereder, mulig bare slange inn, må sjekke rense diesel tanker da det hadde vært noe dritt i forfilter, noe skade på fenderlist og rekkefeste, skifte kjetting på bakre vinsj og nytt anker, generator virker ikke, landstrøm lader burde byttes, gå over slanger til septik. Ryker litt på tomgang men det er kanskje normalt på disse motorene? Er gått ca 1000timer. Hva mener dere om pris osv, utenom det over så båten grei ut. Er jo 25 år gammel båt.vurderer og legge inn bud på ca 900 000. Finn kode: 152520140 Redigert 3.August.2019 av Chrislars1 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
nordan family 27 Svart 4.August.2019 Del på Facebook Svart 4.August.2019 (redigert) 37 Phantom? Min mening: 900’ er en drøy pris for båten hvis den er i middels stand og ikke har 63 motorer. Gikk en med 63P motorer ned på 900 tallet for litt siden, og en med 63P motorer ned på 800 tallet tidligere i våres. Redigert 4.August.2019 av nordan family 27 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Chrislars1 Svart 4.August.2019 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.August.2019 (redigert) Dette er en 41 phantom med vp tamd 62 motorer. Det som er bra er at den er utbygd plattform og åpnet bauen med nytt bauspyd og stige. Se på finnkoden Burde jeg heller se etter noe annet? Redigert 4.August.2019 av Chrislars1 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
nordan family 27 Svart 4.August.2019 Del på Facebook Svart 4.August.2019 Sorry - så ikke finn koden. Har ikke fulgt med på prisbildet for denne. Fin båt - kunne gjerne hatt en slik, men overgår båtplass størrelsen for plassen min. Sitér dette innlegget Link to post
bjorngb Svart 4.August.2019 Del på Facebook Svart 4.August.2019 Ref ankertråder bør også skålankeret bak byttes. Jeg synes det er helt fair å legge inn bud på 200 under prisantydning. Men jeg kjenner ikke markedet for disse båtene. Så får du høre hva selger sier. Sitér dette innlegget Link to post
Chrislars1 Svart 4.August.2019 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.August.2019 Det virker som han er på gli rundt den summen der. Ja både kjetting og anker må byttes ? Hva tenker dere om motorene de røyk litt på tomgang, men er vell normalt? Den skulle gjøre 26 knop. Har ikke prøvekjørt den enda noe jeg såklart må gjøre. Det blir ikke i minste laget med 660hk? Sitér dette innlegget Link to post
nordan family 27 Svart 4.August.2019 Del på Facebook Svart 4.August.2019 Er dette den såkalte 41/43, eller den litt sjeldne 38 Phantom som det ble bygget få av (samme navnet som den nyere fasongen, men en litt forminsket 41/43, men samtidig mye større enn 37 Phantom). Sitér dette innlegget Link to post
Chrislars1 Svart 4.August.2019 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.August.2019 (redigert) Det vet ikke jeg noe om, men håper det er flere som kan gi meg noe info om denne båten jeg bør se etter. Redigert 4.August.2019 av Chrislars1 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Emmaretta Svart 5.August.2019 Del på Facebook Svart 5.August.2019 Dette er nok en 38 Phantom. 41/43 har vel tre vinduer under dollbordet på babord side, vanntanker på 600 liter, dieseltanker på ca. 1450 liter, etc. Sitér dette innlegget Link to post
Chrislars1 Svart 5.August.2019 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.August.2019 Ok men om du ser på bredda så er den 420 om det stemmer. Så på en 96 phantom 37 for litt siden og den har 1 bad og mye smalere enn denne. Er lite info og finne om disse båtene. Sitér dette innlegget Link to post
Emmaretta Svart 6.August.2019 Del på Facebook Svart 6.August.2019 Du kan jo se om du finner noe i http://www.fairlineownersclub.com 41/43 tror jeg er 417 cm mht. bredde. Phantom 38/41 er vel noe smalere. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.