Jump to content

Hvordan demontere Sidepower joystick?

nordan family 27

Recommended Posts

Litt vanskelig å se på bildet, men det ser ut som det er en ytre sylinder av sort plast og en indre propp som er presset ned i denne og blir holdt på plass av mothaker. Synes jeg ser en søm mellom de to plaststykkene. Du må stikke inn et eller annet som er tynt og stivt nok til å bende mothakene ut av sporet, så burde det gå å dra ut det indre stykket.

Det var tilsvarende på min, om enn en litt annen patent. Du kan se bilder av hvordan jeg åpnet den her.  Jeg kjøpte et sett verktøy tilsvarende dette, og med det har jeg åpnet alt mulig rart uten å gjøre skade. Men om du har noe tynt metall som f.eks bladstål, gamle sagblader eller lignende så kan det gjøre samme nytten. Flatbladet skrutrekker er en mulighet, men vær forberedt på at det kan skade plasten pga for stor tykkelse og hardhet...

Det er jammen vanskelig å se i praksis også. Men det ser ut som moloko har rett og at den indre den er presset inn. Jeg har rimelige små trekkere, men får ikke noen i mellom, så det er nok ikke laget for å få fra hverandre uten rimelig fint verktøy. Det er linket til noe høyere i tråden her.

Lurer derfor på om jeg skal bøye med makt tilbake. Siden den først er bøyd, så må den enten allerede være ødelagt, eller tåle denne type belastning. 

Får tenke litt på dette. Takker alle innspill!

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...