andypanda_ Startet 5.August.2019 Del på Facebook Startet 5.August.2019 Jeg trenger bytte min reim som går rundt svinghjulet (se bildet). For min reim har begynt å slure og gummien viser tegn til slittasje. Vet noen hvor jeg kan få tak i noe sånn til denne modellen? Sitér dette innlegget Link to post
Lazyjack Svart 5.August.2019 Del på Facebook Svart 5.August.2019 (redigert) Forhandler med stort utvalg i reimer. Tess, velutstyrt Felleskjøp osv. eller fra marrna.no . Redigert 5.August.2019 av Lazyjack (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
andypanda_ Svart 7.August.2019 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.August.2019 @Lazyjack noe peiling på hvor jeg finner reimer på marna.no? Har søkt under http://shop.marna.no/Shop/List/8-11HK-K-(6-9hk)/17/1 men jeg inner ikke noe der. Sitér dette innlegget Link to post
pipe Svart 7.August.2019 Del på Facebook Svart 7.August.2019 (redigert) Det er bare å ta av reima og ta den med til en bildele butikk så får man riktig reim. Alternativ snurer man litt på motoren for å se om man finner bredde og lengde merkingen på reimen. Da kan man kjøpe inn ny uten å fjærne den gammle først. Merkingen har en tedens til å bli borte så da er det første setning som gjelder. Redigert 7.August.2019 av pipe (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
andypanda_ Svart 8.August.2019 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.August.2019 @pipe da tar jeg den av og tar den med :) Sitér dette innlegget Link to post
andypanda_ Svart 8.August.2019 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.August.2019 Bør jeg klare bytte den selv? noen triks for å gjøre det? Sitér dette innlegget Link to post
Trawler 42 Svart 8.August.2019 Del på Facebook Svart 8.August.2019 (redigert) Er som regel justeringsmuligheter på dynamo innfestningen, maks et par bolter å løsne. Stram godt når du monterer ny så den ikke slurer. (Ikke for stramt) Redigert 8.August.2019 av Trawler 42 skriveleif (see edit history) Sitér dette innlegget 42 Trawler Europa Style 2 x 180 hk Cummins m/turbo + 11' Rib m 10hk(15) Mercury Viking Hjemmehørende i Kristiansand S Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.