Malnes Startet 5.August.2019 Del på Facebook Startet 5.August.2019 Jeg har fått en gammel skibsplasr 490ht (85 mod) med 70hk yamaha (90 mod?) som jeg ikke aner hva er verdt. Båten tar inn noe vann, og motor synker på tilten, ellers fungerer alt som det skal. Båten bærer preg av alder. Har også henger. Spørsmålet er da: hva er dette verdt, og hvis jeg blir å selge, burde jeg da selge alt under ett eller vrake båten og selge henger og motor for seg? Sitér dette innlegget Link to post
Kaptein Plast Svart 5.August.2019 Del på Facebook Svart 5.August.2019 Alt kan selges, da slipper du bryet med å kjøre på dynga også.. :) 20-25' kanskje? Hengeren ser jo veldig bra ut, da. Sitér dette innlegget Link to post
Korsfjord Svart 5.August.2019 Del på Facebook Svart 5.August.2019 Hva er grunnen til at den tar inn vann? Med mindre båten har store skader, ser jeg ingen grunn til å skrote den... Sitér dette innlegget Link to post
Malnes Svart 5.August.2019 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.August.2019 Korsfjord skrev 25 minutter siden: Hva er grunnen til at den tar inn vann? Med mindre båten har store skader, ser jeg ingen grunn til å skrote den... Fylte skroget med vann. Begynte da å dryppe litt fra kjølen på 2 steder. Har hatt den på vannet en måneds tid, og måtte øse en gang. Da hadde det også regnet en del. Hva er verdien på en yamaha 70hk? Tipper 89-90mod. Finner ikke noe å samenligne med på finn. Sitér dette innlegget Link to post
Korsfjord Svart 5.August.2019 Del på Facebook Svart 5.August.2019 Tipper den har vært skadet en gang, og ikke tilfredsstillende reparert. Det er mange med høy kompetanse på plastarbeid her på forumet, om du vil prøve deg å reparere dette selv.(jeg er absolutt ikke en av dem). Bruk gjerne søkefunksjonen. Vet om en kar som nylig kjøpte en fungerende 90 hk, rett nok et par år eldre enn din, for 5000. Sitér dette innlegget Link to post
Troutman Svart 27.November.2019 Del på Facebook Svart 27.November.2019 solgt? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.