Bikkeren Startet 5.August.2019 Del på Facebook Startet 5.August.2019 Jeg kjøpte meg bruktbåt i fjor og i dag fant jeg denne dingsen montert under stikkøya. Er det noen som har peiling på hva dette er? Sitér dette innlegget Link to post
Okkaby Svart 5.August.2019 Del på Facebook Svart 5.August.2019 Er vel til en Autopilot tenker jeg. Sitér dette innlegget http://www.fuel-flow.no Få kontroll på dieselforbruket ombord med en forbruksmåler fra www.fuel-flow.no Link to post
Bitteliten Svart 5.August.2019 Del på Facebook Svart 5.August.2019 Kompass til autopilot Sitér dette innlegget Link to post
Bikkeren Svart 5.August.2019 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.August.2019 Flott, takk for hjelpen Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 5.August.2019 Del på Facebook Svart 5.August.2019 Og husk: Ikke noe metall og i hvert fall ikke noen magneter/magnetisk i nærheten av dette fluxgate-kompasset. Da går autopiloten "bananas"! Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Bikkeren Svart 5.August.2019 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.August.2019 Da skjønner jeg hvorfor den er montert i et rom under køya.Takk for tips, kjekt å vite? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.