capoc Startet 5.August.2019 Link til dette innlegget Startet 5.August.2019 hei, jeg har vert skikkelig uheldig når jeg kjøpte min første båt, trenger noen nye deler. det er snakk om en suzuki df 140 2005 mod. men jeg finner rett og slett veldig få plasser som har. finnes det ingen nettbutikker som har uten at jeg må ringe alle selskapene? Sitér dette innlegget Link to post
Taskeladden Svart 5.August.2019 Link til dette innlegget Svart 5.August.2019 (redigert) ligger plenty på ebay om du søker på suzuki df 140 2005 Velkommen til forumet :) Redigert 5.August.2019 av S/Y Vega (see edit history) Sitér dette innlegget A jack of all trades is a master of none, but oftentimes better than a master of one Link to post
capoc Svart 5.August.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.August.2019 takk for svar, men tenker mer på her i Norge, tar så lang tid på ebay.. Sitér dette innlegget Link to post
Taskeladden Svart 5.August.2019 Link til dette innlegget Svart 5.August.2019 (redigert) Det kommer helt ann på om du er villig til å betale for frakten, har fått med fedex på 2 dager fra bulgaria, 5 dager fra canada osv :) hva leter du etter? Redigert 5.August.2019 av S/Y Vega (see edit history) Sitér dette innlegget A jack of all trades is a master of none, but oftentimes better than a master of one Link to post
capoc Svart 5.August.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.August.2019 ahh, ja det kan være en mulighet, i første omgang så må jeg ha ny toppakning å bensinpumpe.. Sitér dette innlegget Link to post
pacuare Svart 5.August.2019 Link til dette innlegget Svart 5.August.2019 Importøren av Suzuki har ett bra delelager, og sender raskt ut. Må gå via forhandler. Bare en del har de hentet fra Japan, da tok det noen uker (kranklager). Har også brukt en engelsk nettbutikk via eBay. Var lett å finne med delenummer. Sitér dette innlegget Link to post
Taskeladden Svart 5.August.2019 Link til dette innlegget Svart 5.August.2019 https://www.boatparts.no/outboard-merker/suzuki/powerhead/toppakning.html Tror de får tak i på en liten uke. Sitér dette innlegget A jack of all trades is a master of none, but oftentimes better than a master of one Link to post
capoc Svart 5.August.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.August.2019 finner bare service kit til pumpe på boatparts men takk for svar! bestiller toppakning med engang :) Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 5.August.2019 Link til dette innlegget Svart 5.August.2019 For min del finner jeg Suzukideler hos min nærmeste Suzuki forhandler, og det er Stokken Båt og Motor. Forøvrig samme plass som jeg kjøpte min Suzuki. Forholder meg på samme måte med min Mercury. Jeg føler at jeg har igjen for å forholde meg til et verksted/ en forhandler når det gjelder service og pris/rabatter. Alltid fordel å kunne henvende seg et sted og spørre om alt mulig, da er det en fordel å være fast kunde. Hadde en episode med det senest i dag. Fikk ikke liv i påhengeren etter å ha startet en gang. Alt var dødt. Etter å ha feilsøkt etter beste evne fikk jeg hjelp over telefon fra verksted (Etter stengetid!). Det viste seg at en sikring til styrestrømmen hadde gått. En bagatell, men jeg klarte ikke å lokalisere disse på egenhånd. Kunne jo ha ringt redningsskøyta og satt den på verksted osv, men det er liksom ikke helt min stil. Da hadde det jo fort gått et par dager og kostet noen tusen også. Total kostnad i dag ble 30 kroner for sikringer. Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.