Jump to content

suzuki df 140 2005, hvor finner dere reservedeler ?

capoc

Recommended Posts

For min del finner jeg Suzukideler hos min nærmeste Suzuki forhandler, og det er Stokken Båt og Motor. Forøvrig samme plass som jeg kjøpte min Suzuki. Forholder meg på samme måte med min Mercury. Jeg føler at jeg har igjen for å forholde meg til et verksted/ en forhandler når det gjelder service og pris/rabatter. Alltid fordel å kunne henvende seg et sted og spørre om alt mulig, da er det en fordel å være fast kunde. Hadde en episode med det senest i dag. Fikk ikke liv i påhengeren etter å ha startet en gang. Alt var dødt. Etter å ha feilsøkt etter beste evne fikk jeg hjelp over telefon fra verksted (Etter stengetid!). Det viste seg at en sikring til styrestrømmen hadde gått. En bagatell, men jeg klarte ikke å lokalisere disse på egenhånd. Kunne jo ha ringt redningsskøyta og satt den på verksted osv, men det er liksom ikke helt min stil. Da hadde det jo fort gått et par dager og kostet noen tusen også. Total kostnad i dag ble 30 kroner for sikringer.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...