Lucky Strike Startet 5.August.2019 Del på Facebook Startet 5.August.2019 Kanskje noen vet av et bra firma som kan dreie skiver i delrin plast eller tilsvarende? De finnes i utlandet, men finner ikke andre enn de som leverer til industri her hjemme. Sitér dette innlegget Link to post
Trawler 42 Svart 5.August.2019 Del på Facebook Svart 5.August.2019 Et kjapt google søk på Delrin plast gav f.eks: https://plexx.no/portfolio-item/teknisk-plast/ Sitér dette innlegget 42 Trawler Europa Style 2 x 180 hk Cummins m/turbo + 11' Rib m 10hk(15) Mercury Viking Hjemmehørende i Kristiansand S Link to post
Komodo Svart 5.August.2019 Del på Facebook Svart 5.August.2019 Mange som gjør slikt. Hva skal du ha? Stor forskjell på om du skal ha to skiver eller en pall med mange tusen. Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Lucky Strike Svart 6.August.2019 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.August.2019 Takk for tips om Teknisk plast. Jeg skal kun ha 4 delrinskiver for å reparere en bomvang. Som det nevnes, noen firmaer leverer bare til andre firma i større kvanta. Men fant også Møllerodden, som responderte raskt og positivt. Ser om de kan levere til en levelig pris. Sitér dette innlegget Link to post
Akvanauten Svart 12.August.2019 Del på Facebook Svart 12.August.2019 Du kan prøve Mektronikk i Sandefjord. Med det antallet ditt tror jeg nok ikke det blir billig. https://www.mektronikk.no/ Sitér dette innlegget "If you don't go when you wanna go, when you do go, you'll find you've gone!" Link to post
NilsPils Svart 12.August.2019 Del på Facebook Svart 12.August.2019 Er det delrin som man lager skjærefjøler av? Jeg har skåret ut skive til thrustlageret på tresnekka mi med hullsag av en Biltema skjærefjøl. Virker perfekt . . . . . Sitér dette innlegget Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten SaowaneeJeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................ Link to post
Komodo Svart 12.August.2019 Del på Facebook Svart 12.August.2019 Nei, det er PE. Delrin et POM. @Lucky Strike, send meg en IM dersom du ikke har fått til noe ennå Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Lucky Strike Svart 14.August.2019 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.August.2019 Møllerodden skulle ha over 7000 for 4 skiver. Norge er et høykostland, det er vel som forventet. Det ville blitt billigere med ny bomvang. Men har ikke gitt opp, selv om det later til at norske produkter blir for dyre. Vet at jeg kan få dette til halv pris med moms og frakt fra USA. Men synd å betale ny moms dersom det ikke er nødvendig. Sitér dette innlegget Link to post
Lucky Strike Svart 14.August.2019 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.August.2019 Dette er det jeg trenger. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.