MR Swe Startet 5.August.2019 Del på Facebook Startet 5.August.2019 Trenger ca en 1 meter 70mm2 strømkabel med ferdige kabelsko på begge ender. Er det noen som butikk som selger det ? Sitér dette innlegget Link to post
joelle Svart 5.August.2019 Del på Facebook Svart 5.August.2019 Hvis du befinner deg i nærheten av Fredrikstad så fikser båtbua dette Sitér dette innlegget Link to post
MR Swe Svart 5.August.2019 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.August.2019 ok.. sjekker med de Sitér dette innlegget Link to post
Havlengt Svart 5.August.2019 Del på Facebook Svart 5.August.2019 Biltema har diverse ferdige kablar. Sitér dette innlegget Link to post
MR Swe Svart 5.August.2019 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.August.2019 sjekkade på biltema i dag men eneste med 70mm2 var med batteripolsko på ene siden.. det skal jeg ikke ha.. Men takk for tipset Sitér dette innlegget Link to post
nordan family 27 Svart 5.August.2019 Del på Facebook Svart 5.August.2019 Både Seasea og Bestmarin lager dette til deg i butikken. Litt usikker på om de tar noen få kroner for det. Begge nevnte har laget til meg tidligere. Sitér dette innlegget Link to post
pipe Svart 5.August.2019 Del på Facebook Svart 5.August.2019 Bilrekvisita butikker lager det også til deg. Sitér dette innlegget Link to post
Kjellg Svart 6.August.2019 Del på Facebook Svart 6.August.2019 MR Swe skrev for 10 timer siden: Trenger ca en 1 meter 70mm2 strømkabel med ferdige kabelsko på begge ender. Er det noen som butikk som selger det ? Står ikke i signaturen hvor du hører til. Om du er i nærheten av Tromsø så kan jeg lage til deg. Sitér dette innlegget Link to post
TrikkerN Lønning Svart 6.August.2019 Del på Facebook Svart 6.August.2019 Jeg kan også lage til deg i Kristiansand, hvis ikke det haster.? Sitér dette innlegget Link to post
MR Swe Svart 6.August.2019 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.August.2019 er i Akershus,, takk for tilbudet trikkern ig kjellG.. fikk hjelp på båtbua i fredrikstad. skal oppdatere signaturen Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.