Jump to content

Har noen erfaring med transport av båter?

krgb

Recommended Posts

Jeg brukte et transportfirma. Det var fra Andebu til Bergen og en Draco 2400. Det er vel båtbredden som kan være en utfordring. Er denne for stor er det mulig du må ha følgebil.

Mener jeg betalte ca kr 11 000 for transporten. Jeg vurderte et kort øyeblikk å kjøre den rundt til Bergen selv, men det hadde nok vært endel dyrere i drivstoff.

Hva slags båt snakker vi om, på 3.5 meter bredde så må du ha spesialtransport etter veien. Det er ganske dyrt, men ikke umulig.  

Men om du sier mer om hva slags båt, så kan vi hjelpe deg med vurdering om dette er noe som kan gå for egen kjøl,  eller om det er lurt med transport på skip. 

Endelig ble det Bobåt

Bredden er vel ikke veldig til utfordring, annet enn at det krever spesialtransport!På en FB båt er Høydenmere kritisk vil jeg tro for bruer og kabelspenn.

Om det skal forsvare seg å kjøpe stor båt langt unna, bør jo kjøpesummen være ganske høyom vibegynnerå komme opp i titusenvis i transport.

Er båten i bra standog seilbar, ville ihvertfal jeg tatt turen selv og samtidig blitt kjendt med skuta!

Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...