toas Startet 6.August.2019 Del på Facebook Startet 6.August.2019 Hei Jeg lurer på om det er noen her som har montert fjernsmøring av styregaffel, altså tatt vekk greasnipple og montert slange med nippel i enden for å lettere komme til å få smurt opp dette. Det er så vanskelig å komme til på min båt så vurderer å få pressa en slange med fittings på slik at jeg kan grease akslingen uten å må demontere utstyr i maskinrom for å komme til. Men er usikker på om det blir plass til dette. Sitér dette innlegget Link to post
dieselfan Svart 6.August.2019 Del på Facebook Svart 6.August.2019 Hvorfor ikke fortelle hva slags båt du har så øker vel muligheten dramatisk for at du får et godt råd av en som allerede har funnet på noe lurt?? Har kjøpt vinklede fettnippler hos tess og montert i trange motorrom for andre. Ferdig slange ca 250mm lang kjøpte jeg hos Økonomideler AS Sitér dette innlegget Link to post
toas Svart 8.August.2019 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.August.2019 Jeg har en skarpnes 6800. Jeg har fått laget meg en 1/4" slange med 90 grader i ene enden og rett kobling i andre enden så har to muligheter å montere, så får se når jeg kommer hjem hvordan dette går Sitér dette innlegget Link to post
dieselfan Svart 11.August.2019 Del på Facebook Svart 11.August.2019 Har du bilde å dele av ferdig løsning? Sitér dette innlegget Link to post
Faxen Svart 11.August.2019 Del på Facebook Svart 11.August.2019 Båttype står jo under innlegget hans.... Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
toas Svart 12.August.2019 Emnestarter Del på Facebook Svart 12.August.2019 Jeg er ikke komme hjem enda så har ikke fått prøvd slangen enda. men skal legge ut bilde når jeg eventuelt har fått det på. Sitér dette innlegget Link to post
dieselfan Svart 12.August.2019 Del på Facebook Svart 12.August.2019 Supert toas ? en lærer hver gang en ser en ny løsning ? Sitér dette innlegget Link to post
toas Svart 17.August.2019 Emnestarter Del på Facebook Svart 17.August.2019 Da er den montert med grei klaring begge veier ? Sitér dette innlegget Link to post
OleChristianT Svart 18.April.2023 Del på Facebook Svart 18.April.2023 (redigert) Gammel tråd, men noen som vet gjengetypen der den originale nippelen står? Skal lage slike slanger selv, tenkte jeg. Redigert 18.April.2023 av OleChristianT (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Sturee Svart 19.April.2023 Del på Facebook Svart 19.April.2023 Mener det er M10x1 Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.