Jump to content

Scand Classic-skrog


Polistil

Recommended Posts

Med forbehold om at jeg ikke har misforstått deg :

 

Bygg opp krybba fra bakkenivå, dette vil du sette pris på når du skal stoffe til våren, da det blir mye enklere å arbeide. Krybba skal selvsagt være i vater, da også "låst" slik at den henger sammen.

 

Det eneste du da trenger å tenke på, er at du har plass til båtens lengde, og det har du vel?

 

(Kjølens plassering ser jeg ikke som relevant, all den tid du har krybbe og da bygger denne opp)

 

Lykke til.

Link to post
Share on other sites

Hvis noen har tegninger på egnet krybbe til Classic, er jeg meget interessert i en kopi.

 

Noen har stukket av med bukkene mine etter vinteropplaget, så nye må lages...

<{POST_SNAPBACK}>

Tips : Ring Løddesøl Sagbruk. De leverer bukker til båtprodusenter i distriktet, lager dem ferdig til en pris som er veldig lav.

 

Kanskje det lønner seg å like greit kjøpe ferdige ? Jeg gjorde det fremfor å lage egne for et par år siden til forrige båten, da materialkostnad kom oppimot samme pris som sagbruket skulle ha.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...