Polistil Startet 8.September.2005 Del på Facebook Startet 8.September.2005 Er det noen som kan hjelpe meg med tegninger, event. bilder, av skroget på Scand Classic 25? Skal straks ha den opp for første gang og er litt usikker på om den får plass der hvor jeg har planlagt. Har vært i kontakt med Scand men de ønsket ikke å gi fra seg dette... MVH Ole Sitér dette innlegget Link to post
whatever Svart 8.September.2005 Del på Facebook Svart 8.September.2005 Er du ute etter mål til krybbe? Sitér dette innlegget Link to post
Polistil Svart 8.September.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.September.2005 Nei, har krybbe og fikk også tilsendt tegning på dette av Scand. Saken er at plassen jeg har sett meg ut ikke er flat i hele båtens lengde. Trenger derfor å få sjekket ut formen på kjølen slik at jeg er sikker på at båten passr inn i "terenget" Sitér dette innlegget Link to post
whatever Svart 8.September.2005 Del på Facebook Svart 8.September.2005 Den stikker jo 60 cm når den ligger på vannet Sitér dette innlegget Link to post
Verrie Svart 8.September.2005 Del på Facebook Svart 8.September.2005 Med forbehold om at jeg ikke har misforstått deg : Bygg opp krybba fra bakkenivå, dette vil du sette pris på når du skal stoffe til våren, da det blir mye enklere å arbeide. Krybba skal selvsagt være i vater, da også "låst" slik at den henger sammen. Det eneste du da trenger å tenke på, er at du har plass til båtens lengde, og det har du vel? (Kjølens plassering ser jeg ikke som relevant, all den tid du har krybbe og da bygger denne opp) Lykke til. Sitér dette innlegget Link to post
Polistil Svart 8.September.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.September.2005 (redigert) Jepp... Har allerede bygd opp krybba 30 cm med 6 betongklosser. Har ikke lyst til å heve den så mye mere uten ekstra sikring. Redigert 8.September.2005 av Polistil (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Dassic Svart 8.September.2005 Del på Facebook Svart 8.September.2005 Hvis noen har tegninger på egnet krybbe til Classic, er jeg meget interessert i en kopi. Noen har stukket av med bukkene mine etter vinteropplaget, så nye må lages... Sitér dette innlegget Link to post
Verrie Svart 8.September.2005 Del på Facebook Svart 8.September.2005 Hvis noen har tegninger på egnet krybbe til Classic, er jeg meget interessert i en kopi. Noen har stukket av med bukkene mine etter vinteropplaget, så nye må lages... <{POST_SNAPBACK}> Tips : Ring Løddesøl Sagbruk. De leverer bukker til båtprodusenter i distriktet, lager dem ferdig til en pris som er veldig lav. Kanskje det lønner seg å like greit kjøpe ferdige ? Jeg gjorde det fremfor å lage egne for et par år siden til forrige båten, da materialkostnad kom oppimot samme pris som sagbruket skulle ha. Sitér dette innlegget Link to post
Dassic Svart 8.September.2005 Del på Facebook Svart 8.September.2005 Tips : Ring Løddesøl Sagbruk. De leverer bukker til båtprodusenter i distriktet, lager dem ferdig til en pris som er veldig lav.Glimrende! Det skal jeg sjekke ut. Takker for tipset. Sitér dette innlegget Link to post
Polistil Svart 9.September.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.September.2005 Jeg har tegninger på krybbe liggende - fikk dem av Scand (PDF-format). Send meg en IM med mail-adressen din.. Hilsen Ole Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.