Trophy Startet 8.August.2019 Link til dette innlegget Startet 8.August.2019 Har Airsep filter på mine cummins motorer og tenker at det er på tide med rengjøring, men er det mulig å ta av filter? Har prøvd på det, men det sitter fast. Noen som har tips? Sitér dette innlegget Maxum 4100 scb, Chenette III Link to post
Taskeladden Svart 9.August.2019 Link til dette innlegget Svart 9.August.2019 Biltema har luftfilterrens og luftfilterolje. Brukt på k&n filteret i bilen med stor suksess. Sitér dette innlegget A jack of all trades is a master of none, but oftentimes better than a master of one Link to post
Trophy Svart 9.August.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.August.2019 S/Y Vega skrev for 3 timer siden: Biltema har luftfilterrens og luftfilterolje. Brukt på k&n filteret i bilen med stor suksess. Takk for den men vet noen om det er mulig å løsne selve filteret ? Dette er en eldre modell og filteret er ikke festet med slangeklemme. Tipper filteret er like gammelt som båten (99mod). Kan det være rustet fast? Sitér dette innlegget Maxum 4100 scb, Chenette III Link to post
Trophy Svart 9.August.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.August.2019 Da prøvde eg å spraye WD 40 rundt filter og lot det virke en stund. Etter litt rigling så løsnet det Støvsugde så med børste først og vasket så med Biltema's rengjøringskit for luftfilter. Står nå til tørk og skal sprayes med filterolje i morgen tidlig. Blei bra resultat syns eg Sitér dette innlegget Maxum 4100 scb, Chenette III Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.