Guest Avmønstret# Startet 10.August.2019 Link til dette innlegget Startet 10.August.2019 Reima til vår antikvariske autopilot røyk. Finner reimer på ebay osv, men er det noen forhandlere som har sånt på hylla her i landet mon tro? Ser ikke sånn ut når jeg bruker google, men google vet ikke alt :-) Sitér dette innlegget Link to post
Grand Banks jr Svart 10.August.2019 Link til dette innlegget Svart 10.August.2019 (redigert) Karl S Hanssen har det meste av reimer. Men de holder til i Arendal da. De kunne skaffe reimer som ikke andre kunne skaffe til meg. Ellers har jeg funnet en nettbutikk i Sverige som hadde reimer jeg ikke fikk i Norge. Er på mobilen nå så har ikke adressen her. Tenner? Avstand mellom dem? Redigert 10.August.2019 av Grand Banks jr (see edit history) Sitér dette innlegget Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO) Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B Link to post
Grand Banks jr Svart 10.August.2019 Link til dette innlegget Svart 10.August.2019 Fant nettbutikken. Var ikke så lett å finne frem på mobilen (din reim altså). https://www.rembutiken.se De hadde mye lavere priser enn tilsvarende reim for meg. Kostet 99 SEK for reimen jeg skulle ha, og i Norge rett under 300 NOK. Sitér dette innlegget Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO) Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B Link to post
Guest Avmønstret# Svart 10.August.2019 Link til dette innlegget Svart 10.August.2019 Ikke lett å finne ... spesifiksasjonene, men det er en som dette: https://www.ebay.ca/itm/NEW-BELT-FOR-NAVICO-SIMRAD-4000-WHEELPILOT-58-BELT-AUTO-PILOT-4000/352316315248?hash=item5207b05670:g:EGMAAOSwnHZYl88y Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 10.August.2019 Link til dette innlegget Svart 10.August.2019 Litt vanskelig å se på en mobiltelefon, men er det en tannreim? Du gir litt lite opplysninger. Uansett, ta med deg reima til Industrihydraulikk i Tomteveien (Fredrikstad) på Råbekken. De skaffer det mest utrolige innen transmisjon. Men ta med deg noen kontanter, de selger nemlig i utgangspunktet kun til industri. Dette ligger jo sånn tålig på vei til båten for deg uansett Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Guest Avmønstret# Svart 10.August.2019 Link til dette innlegget Svart 10.August.2019 Komodo skrev 3 minutter siden: Litt vanskelig å se på en mobiltelefon, men er det en tannreim? Du gir litt lite opplysninger. Skal innrømme at jeg er 100% blank på reimer, men ja, den har tenner så da er det vel en tannreim :-) Komodo skrev 3 minutter siden: Uansett, ta med deg reima til Industrihydraulikk i Tomteveien (Fredrikstad) på Råbekken. De skaffer det mest utrolige innen transmisjon. Men ta med deg noen kontanter, de selger nemlig i utgangspunktet kun til industri. Dette ligger jo sånn tålig på vei til båten for deg uansett Glimrende tips :-) Tusen takk. Hadde på følelsen at det må finnes noen som har "alt av reimer" ett eller annet sted. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.