Jump to content

Reim 580XL050, hvor i Norge får man tak i det?

Guest Avmønstret#

Recommended Posts

Karl S Hanssen har det meste av reimer. Men de holder til i Arendal da. De kunne skaffe reimer som ikke andre kunne skaffe til meg.

Ellers har jeg funnet en nettbutikk i Sverige som hadde reimer jeg ikke fikk i Norge. Er på mobilen nå så har ikke adressen her.

Tenner? Avstand mellom dem?

Redigert av Grand Banks jr (see edit history)

Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO)
Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B

Fant nettbutikken. Var ikke så lett å finne frem på mobilen (din reim altså).

https://www.rembutiken.se

De hadde mye lavere priser enn tilsvarende reim for meg. Kostet 99 SEK for reimen jeg skulle ha, og i Norge rett under 300 NOK.

Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO)
Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B

Litt vanskelig å se på en mobiltelefon, men er det en tannreim? Du gir litt lite opplysninger. 

Uansett, ta med deg reima til Industrihydraulikk i Tomteveien (Fredrikstad) på Råbekken. De skaffer det mest utrolige innen transmisjon. Men ta med deg noen kontanter, de selger nemlig i utgangspunktet kun til industri. Dette ligger jo sånn tålig på vei til båten for deg uansett :smiley:

Guest Avmønstret#
Komodo skrev 3 minutter siden:

Litt vanskelig å se på en mobiltelefon, men er det en tannreim? Du gir litt lite opplysninger. 

Skal innrømme at jeg er 100% blank på reimer, men ja, den har tenner så da er det vel en tannreim :-)

Komodo skrev 3 minutter siden:

Uansett, ta med deg reima til Industrihydraulikk i Tomteveien (Fredrikstad) på Råbekken. De skaffer det mest utrolige innen transmisjon. Men ta med deg noen kontanter, de selger nemlig i utgangspunktet kun til industri. Dette ligger jo sånn tålig på vei til båten for deg uansett :smiley:

Glimrende tips :-) Tusen takk. 

Hadde på følelsen at det må finnes noen som har "alt av reimer" ett eller annet sted. 

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...