Jump to content

Gjennomføring bak i motorrom , hva er dette..?

R.O

Recommended Posts

Er neppe sjøen ellers ville du blitt våt på mer enn fingeren ganske kjapt. Garantert bare drenering mellom skott. Har aldri hatt en båt som er 100% tett alltid og alle steder for min del. Tips: kjøp en pakke First Price bleier, størrelse konfirmant. Legg en der det drypper og bytt den ut når den blir veldig oppsvulmet (innsida ned der vannet samler seg). Suger opp ufattelige mengder vann. Er slik jeg bevarer sinnsroen mhp sånne smålekkasjer som kan drive en fra vettet i alle fall ?

leopard skrev for 20 timer siden:

Dette er vel en Marex, mulig dette kommer fra badeplattfornen din. Den er støpt i båten og hul innvendig og at dette hullet er for at evt kondens skal komme ut. 

Marex ja, 300 SC 2009

lurvetass skrev for 2 timer siden:

Dusjen på badeplattformen sitter rett over der og slangen og krana sitter vel i skroget rett over det hullet.

Kan det være en liten lekkasje der?

Dusjen kan det være ja. Den har jeg ikke tenkt på, litt rart den ikke syntes på innsiden, dvs slanger ol..? Uansett har det ikke kommet mye inn her, og jeg så ingenting i løp av 4 ukers ferie inn vi dette hullet, så mistenker regnvann...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...