Jump to content

Evinrude 65b66 manglar gnist på 1 plugg

Hallie9000

Recommended Posts

Hei! Har arva ein Evinrude 6, merka 65B66. Google fortel at det er ein 1975-modell, men finn ikkje nokon modell på http://epc.brp.com/ som passar. Einaste 6hp som er lista frå 1975 er 6504R og 6505R, på diagrammet ser dei veldig like ut, men min har blant anna ein plugg på sida, med tre ledningar til. Denne er ikkje på diagramma for 6504R og 6505R. Er det nokon som veit kva denne pluggen/tilkoblinga er til?

Eg manglar gnist på ein tennplugg, coilane ser overfladisk bra ut, nokon som har idear for feilsøking vidare?

Hal

Redigert av Hallie9000 (see edit history)

Ja, eg prøvde det i går. Fekk omsider av svinghjulet og såg at den eine"børsten" om ein kan bruke det navnet, var slitt så det var ikkje kontakt. Fekk bøyd det til så det såg greit ut, starta fint no. Men lurar fremdeles på om nokon har meir info om denne, finn ikkje modellnavnet nokon stadar anna enn i lista over årsmodellar... 

Den har historie frå svigerfar som brukte den til fiske i Trøndelag, har nok gått utelukkande i ferskvatn. Eg skal høyre med han om kor han fekk den ifrå, eg syns det er rart at det er så lite info å finne om den. Når eg fekk ordna stifta så tente den raskt, med tanken kobla direkte på bensinpumpa. Må vel skaffe meg ein plugg til den originale tanktilkoblinga - er det OMC dei heiter?

Bensintilkobling: 

20190813_160021.jpg.843b9382b43676569a82d5316404729d.jpg

Lignar ikkje heilt på dagens OMC trur eg, men den eg hadde passa nokonlunde, men ein del bensinlekkasje når eg pumpa, og eg trur den drog inn luft, for gjekk ikkje heilt bra. 

Verkstadmanual er interessant, men sidan det ikkje står modellnavn (bare 6 HP 1973-1990) så er eg usikker på om den er rett. Modellen min (65B66R) er ikkje lista på http://epc.brp.com/ så eg er redd manualane passar til dei som står der - 6504R og 6505R. Om nokon kan opplyse om forskjellen mellom desse to og min så hadde det vore bra!

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...