Jump to content

Like farleg utan sertifikat på sjø og veg?


Snekkastikar

Recommended Posts

Hei!
Eg og ein kompis diskuterar med min far ang. det at det er farlegare å kjøre på bilveg utan sertifikatet, enn det er å kjøre båt utan båtførarbeviset. Eg argumenterer med at det er mykje farlegare å kjøre på veg, sidan du da har moglegheit til å skade andre om noko skal skje, men han er heilt ueinig. Han meinar at det er like farleg på sjø som på veg.

Både eg og kompisen min jobbar på fiskeoppdrett. Me er begge under 16, så ingen av oss har godkjent båtførarbevis. Kompisen min har bestått, men eg har ikkje tatt kurset enda. Me brukar båtar på jobb, ofta åleine, til og fra mæra, og ofte lengre distanser.

Min far argumenterer med at det er akkurat lika farleg på havet, som på veg. Eg skjønnar eigentleg ikkje kvifor han argumenterer med dette, da eg er heilt ueinig med dette. Det kan skje ting på havet og på vegen, men det er noko heilt anna å kjøre bil utan sertifikat (eller at du ikkje under 18år), enn det er å kjøre båt på havet utan bestått bevis. På vegen kan du skade både deg sjølv, og andre om det skjer noko. Såklart det går ann på havet og, men det er ikkje fleire titals båtar på havet heile tida, vertfall ikkje her i området. Så eg tenkjer at det skjer mest sannsynleg ikkje noko sånt på havet.

Både eg og min kompis har kjørt båt i fleire år, og brukar alltid flytevest eller flytedrakt kvar gang me skal i båt.
Er dykk einig med meg og min kompis? Eller min far?

 

Kommentar fra moderator: Tittel redigert, var LIKE FARLEG UTAN SERTIFIKAT PÅ SJØ OG VEG?

 

Link to post
Share on other sites

Det er vel ikkje samanstøt med andre båter som er mest utslagsgivande på ulykkesstatistikk på sjø... ?  Konsekvens til sjø er meir alvorleg. 

Ein minderårig unge frå øygarden som kjører ein myra25 i ansettelsforhold hos ein lokal oppdrettar... uheldig stoff i rette nevane. Ta deg sammen så arbeidsgiver slepp ein uheldig smell. 

Yanmar 6LYA-STP 340hk

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...