klevjer Startet 13.August.2019 Link til dette innlegget Startet 13.August.2019 (redigert) Jeg har overtatt en Grand RIB med en 2006 mod Yamaha 9,9. I rommet under salen til styrekonsollen er det en batteriboks. Det er for øyeblikket ikke montert noe batteri, men det går rød/sort ledning til motoren som er koblet til det jeg mener er en likeretter. Se bilder. Har kikket litt på div gamle tråder, men ønsker litt informasjon. Er det sånn at jeg kan koble et 12v batteri slik det er gjort på bildene (rød og sort ledning går til batterikasse) uten å skade batteri eller elektronikk? Er det slik at jeg må ha et batteri med minst 50-60 ah? Ønsker at batteriet lades under kjøring. Redigert 13.August.2019 av klevjer (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Linea Svart 13.August.2019 Link til dette innlegget Svart 13.August.2019 Ja rød på pluss og sort på minus på batteriet, da får du ladet. Grønne/hvite ledninger går til uttak til lanterne og skal ikke kobles på batteriet. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.