TorgeirH Startet 15.August.2019 Del på Facebook Startet 15.August.2019 (redigert) Jeg skal bytte styrekabelen til min Ultraflex T67 styresnekke, men har støtt på et problem; Snekken vil ikke slippe kabelen når jeg dreier rattet ut. Det virker som om det mangler en omdreining eller to på selve snekken. (Jeg får 3.5 på den, og Ultraflex sier den skal ha 2.5 så allerede der skurrer det) Kan dette fikses eller må jeg kjøpe en ny? Se video hvor jeg prøver å vise problemet: Redigert 15.August.2019 av TorgeirH (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 15.August.2019 Del på Facebook Svart 15.August.2019 deformert kabelende som kniper seg fast i kabelaren...? Du får ta av baklokket å ta en titt Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
TorgeirH Svart 15.August.2019 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.August.2019 Kabelen er helt fin så langt jeg kan se, ingen deformasjoner. Lokket lar seg ikke rikke da det virker som om mutteren til senterskruen går rundt i plasten. Ultraflex har heller ingen manual/bruksanvisning på dette på hjemmesiden sin, så dette er vel et eksempel på noe som skal kastes i stedet for å gjøres service på. Sitér dette innlegget Link to post
dieselfan Svart 15.August.2019 Del på Facebook Svart 15.August.2019 Du må ta av lokket og ta ut drivhjulet for å fri kabelen. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.