chrisrik Startet 17.August.2019 Link til dette innlegget Startet 17.August.2019 Hei, noen som kan forklare meg hvordan man får ut denne dingsen med to skruer rett over hverandre. Manual sier man bare skrur den fast. To vannrette hull var ikke i bruk og kunne se ut til å skulle fungere som ters? Men feiget ut når det ble veldig tungt... Sitér dette innlegget Christian Rikardson Hjemmesiden min Link to post
Ole Opsahl Svart 17.August.2019 Link til dette innlegget Svart 17.August.2019 De 2 hullene er for å terse den ut. Bolten til dekselet over girmekanismen passer. Om den sitter godt må du flytte bolten mellom hullene til du får den ut. Sitér dette innlegget Link to post
chrisrik Svart 17.August.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.August.2019 takk for svar. da er det bare å brette opp ermene... Sitér dette innlegget Christian Rikardson Hjemmesiden min Link to post
Fortego Svart 20.August.2019 Link til dette innlegget Svart 20.August.2019 Jeg bruker en tang som får plass i de to hullene og vrikker den ut. Var vanskelig første gangen, men jeg smører godt med marinefett før sjøsetting hver vår, og etter det har det gått veldig greit med en ikke alt for stor tang. Sitér dette innlegget https://baatplassen.no/i/topic/107732-viking-conquest-på-nye-tokt/ Link to post
tomfro Svart 20.August.2019 Link til dette innlegget Svart 20.August.2019 Finn frem 2 stk 6mm skruer,, skru de ned samtidig. Det er gjenger i de hullene! Sitér dette innlegget Link to post
dieselfan Svart 20.August.2019 Link til dette innlegget Svart 20.August.2019 Ole Opsahl skrev On 17.8.2019 at 18.28: De 2 hullene er for å terse den ut. Bolten til dekselet over girmekanismen passer. Om den sitter godt må du flytte bolten mellom hullene til du får den ut. Det er 2 bolter i dekselet og Volvo har designet det slik at du bruker begge boltene på en gang... så går det som en lek Vil ikke anbefale å bruke tang til å få den ut for da skader du gjengene.... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.