Jump to content

Overvåking i vinterhavn

skagenekspressen

Recommended Posts

Hei Skagenekspressen !

Skaffet meg kamera/alarm etter et innbrudd i min båt for et par år siden !

Fungerer utmerket for mitt behov, beskjed om frakoblet landstrøm, tar bilder og sender disse på sms eller e-post, alt etter hva du velger i oppsettet.

Bruker kontantkort fra Telenor i mitt

Her er link :SImPal G4 Kamera/alarm

42 Trawler Europa Style 2 x 180 hk Cummins m/turbo + 11' Rib m 10hk(15) Mercury Viking

Hjemmehørende i Kristiansand S

• 6 måneder senere...

Hei Trawler 42.

Jeg har akkurat samme kamera som deg (Simpal-G4). 

Jeg får til å motta bilder via MMS, men jeg sliter med å få bilder tilsendt på epost.

Har Googlet vedr. SMTP-innstillinger, men det vil seg ikke.

Jeg har en gmail.com epostadresse.

Benytter SMTP, port 465 og TSL.

Har du noen råd/tips? Hvilken epostleverandør har du?

Bare hyggelig Code0

Nå har jeg samme problem som Bardusmurf ang. E post, men tror det er Google some blokkerer på logging fra "tredjeparts app" som det så fint står i feilmelding jeg får. Jobber med saken.

42 Trawler Europa Style 2 x 180 hk Cummins m/turbo + 11' Rib m 10hk(15) Mercury Viking

Hjemmehørende i Kristiansand S

Guest Balder..

Kan nevne att en får nøyaktig samme resultat med ett vanlig viltkamera, gir svært gode bilder og film selv i stummende mørke, det filmer eller fotograferer men også begge deler om ønskelig, sender på samme måte i sanntid til tlf.

Får også der temp, klokke opp på bilde/film, opp til ett års standby med kun 6-8st AA batterier, tåler regn, ingen ledninger/kontakter.

Fås fra en tusenlapp.

Verdt å nevne.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...