skagenekspressen Startet 18.August.2019 Del på Facebook Startet 18.August.2019 Skal ligge i vinterhavn i Danmark og lurer på hva jeg bør ha av overvåking. Det minste vil være temperatur og landstrøm (for frostvakt) med signaler hjem. Jeg er usikker på kamera vs. lydlarm for uinvitere besøkere? Noe mer? Sitér dette innlegget Link to post
Trawler 42 Svart 18.August.2019 Del på Facebook Svart 18.August.2019 Hei Skagenekspressen ! Skaffet meg kamera/alarm etter et innbrudd i min båt for et par år siden ! Fungerer utmerket for mitt behov, beskjed om frakoblet landstrøm, tar bilder og sender disse på sms eller e-post, alt etter hva du velger i oppsettet. Bruker kontantkort fra Telenor i mitt Her er link :SImPal G4 Kamera/alarm Sitér dette innlegget 42 Trawler Europa Style 2 x 180 hk Cummins m/turbo + 11' Rib m 10hk(15) Mercury Viking Hjemmehørende i Kristiansand S Link to post
skagenekspressen Svart 18.August.2019 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.August.2019 Takk Trawler 42! ser at den også gir temperatur, fint med alt i en pakke. Sitér dette innlegget Link to post
Trawler 42 Svart 18.August.2019 Del på Facebook Svart 18.August.2019 Bare hyggelig Sitér dette innlegget 42 Trawler Europa Style 2 x 180 hk Cummins m/turbo + 11' Rib m 10hk(15) Mercury Viking Hjemmehørende i Kristiansand S Link to post
Bardusmurf Svart 18.Mars.2020 Del på Facebook Svart 18.Mars.2020 Hei Trawler 42. Jeg har akkurat samme kamera som deg (Simpal-G4). Jeg får til å motta bilder via MMS, men jeg sliter med å få bilder tilsendt på epost. Har Googlet vedr. SMTP-innstillinger, men det vil seg ikke. Jeg har en gmail.com epostadresse. Benytter SMTP, port 465 og TSL. Har du noen råd/tips? Hvilken epostleverandør har du? Sitér dette innlegget Link to post
Code0 Svart 18.Mars.2020 Del på Facebook Svart 18.Mars.2020 skagenekspressen skrev On 18.8.2019 at 21.07: Takk Trawler 42! ser at den også gir temperatur, fint med alt i en pakke. @Trawler 42 Sitér dette innlegget Link to post
Trawler 42 Svart 19.Mars.2020 Del på Facebook Svart 19.Mars.2020 Bare hyggelig Code0 Nå har jeg samme problem som Bardusmurf ang. E post, men tror det er Google some blokkerer på logging fra "tredjeparts app" som det så fint står i feilmelding jeg får. Jobber med saken. Sitér dette innlegget 42 Trawler Europa Style 2 x 180 hk Cummins m/turbo + 11' Rib m 10hk(15) Mercury Viking Hjemmehørende i Kristiansand S Link to post
Bardusmurf Svart 20.Mars.2020 Del på Facebook Svart 20.Mars.2020 Hei. Da har jeg satt opp kameraet med min outlook.com e-postadresse. Utgående server : smtp.live.com Port : 587 SSL : off TLS: On Fungerer 100% - takk for hjelp, Trawler 42. Sitér dette innlegget Link to post
Guest Balder.. Svart 20.Mars.2020 Del på Facebook Svart 20.Mars.2020 Kan nevne att en får nøyaktig samme resultat med ett vanlig viltkamera, gir svært gode bilder og film selv i stummende mørke, det filmer eller fotograferer men også begge deler om ønskelig, sender på samme måte i sanntid til tlf. Får også der temp, klokke opp på bilde/film, opp til ett års standby med kun 6-8st AA batterier, tåler regn, ingen ledninger/kontakter. Fås fra en tusenlapp. Verdt å nevne. Sitér dette innlegget Link to post
Bardusmurf Svart 20.Mars.2020 Del på Facebook Svart 20.Mars.2020 Joda, er klar over det. Men nå hadde jeg dette kameraet allerede, innkjøpt for ca 5 år siden. Og i påvente at det blir fiber og god WiFi i området hvor jeg har hytte, så får det klare seg med dette GSM-kameraet. Det holder til mitt bruk så langt. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.