Lazyjack Startet 22.August.2019 Del på Facebook Startet 22.August.2019 Har en slik i båten jeg har kjøpt brukt og trenger å bytte båtnavn i tranceiveren. Ser det er en NMEA inngang/utgang men må kanskje ha noe SW? Er det eventuelt noen i Vestfold eller Oslo som kan programmere den? Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 23.August.2019 Del på Facebook Svart 23.August.2019 Serco i Tønsberg jobber en del med Simrad. Sitér dette innlegget Link to post
Humrefisker Svart 23.August.2019 Del på Facebook Svart 23.August.2019 Jeg har lik og byttet navn for et par-tre år siden. Må via serieportutgang på NAISen til en Windows-PC som kjører programvare som følger med. Hvis ikke du har, har jeg kopi (.Net-basert). Litt styr fordi jeg måtte finne en USB-Serialovergang og Win-PC (men jobben hadde noe gammelt liggende). Sitér dette innlegget Link to post
Lazyjack Svart 23.August.2019 Emnestarter Del på Facebook Svart 23.August.2019 Takk til Hulda ogHumrefisker ? Fremfor å begynne å rote med dette selv så har jeg nå gjort avtale med Serco i Tønsberg. Skrur ned AISen og leverer den hos dem så fikser de det ila. et par dager. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.