Bentarne Startet 23.August.2019 Link til dette innlegget Startet 23.August.2019 (redigert) Noen som vet hvordan man justerer vinkelen på en Biltema 25-8910 vindusviskermotor? Standardinnstillingen er 110° men det er alt for mye for min båt. Jeg finner ikke noen måte å justere denne på. Dokumentasjonen forteller meg bare at jeg kan gjøre dette... Tips mottas med takk ? Redigert 23.August.2019 av Bentarne (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Grufolf Svart 23.August.2019 Link til dette innlegget Svart 23.August.2019 Du må skru opp motoren og flytte på en plast del... Sånn har jeg justert vandringen på et par andre motorer. Sitér dette innlegget Link to post
ozo Svart 23.August.2019 Link til dette innlegget Svart 23.August.2019 Etter skissen å dømme er den ikke justerbar. Det angis åpenbart at hele motoren kan vinkles (!?!), men både det som er merket med '1', '2' og '3' har en arbeidsvinkel på 110°. Sitér dette innlegget Link to post
bellen Svart 23.August.2019 Link til dette innlegget Svart 23.August.2019 Det er ikke mulig å justere. Den har kun 110° pussevinkel, og det står også i din manual. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.