mmosberg Startet 24.August.2019 Link til dette innlegget Startet 24.August.2019 Kjøleboksen i kjøkkenbenken i min 2003 32 Scirocco kjøler dårlig. Det er den typen med ekstern kompressor som står i stuerommet på bb side. Kan man etterfylle gass på dette? Noen med erfaring? Sitér dette innlegget Det glade Sørlandet! 2003 modell Windy Scirocco 32 HT “Rabagast”, Callsign: LD3800, MMSI: 257076050 Link to post
Bonus Svart 24.August.2019 Link til dette innlegget Svart 24.August.2019 Jeg installerte samme type IsoTherm kjøleplate og kompressor i vår GM37. opplevde dårligere kjøling etter et års tid. Fikk en kjølemontør til å etterfylle kjølemiddel, dette holdt også et år cirka. Antok da at det var en liten lekkasje og byttet hele anlegget. Da ble det bra og holdt over tid. Så, det er absolutt mulig å etterfylle kjølemiddel, men vær oppmerksom på at du kan ha en liten lekkasje. Sitér dette innlegget Link to post
mmosberg Svart 24.August.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.August.2019 #Bonus, hvor kjøpte du det nye aggregatet? Sitér dette innlegget Det glade Sørlandet! 2003 modell Windy Scirocco 32 HT “Rabagast”, Callsign: LD3800, MMSI: 257076050 Link to post
Bonus Svart 24.August.2019 Link til dette innlegget Svart 24.August.2019 Det kjøpte jeg hos Seatronic i Moss. Ikke nødvendigvis akkurat denne modellen, tok med linken mer for illustrasjon. Sitér dette innlegget Link to post
Sun Flyer Svart 24.August.2019 Link til dette innlegget Svart 24.August.2019 Har tenkt å kontakte disse angående et lignende problem. De har noe man kan fylle på først som visstnok kan tette noen lekkasjer fra innsiden. http://envirosafe.no/index.html Sitér dette innlegget Motorbåt er harry - A. Rosèn Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.