Jump to content

Alfa one gen 1 gear problem

Mortenliereng

Recommended Posts

Hvordan justere gear og gass slik at den går I gear fremover på tomgang ?  Etter at sesongen er over for meg merket jeg at ved å sette  den I gear kun fremover så går gass/gear hendel så langt fremover at jeg begynner å få gass pådra Før den går I gear,det hugger da I gear fremover og tar jeg da gassen litt til bake så går den da ut av gear å I fri,dette skjer ikke bakover,der går den fint I gear og gassen fungerer da også fint,jeg er redd får å justere feil sted da killswitsh også skal Være med og slå ut tenning et kort øyeblikk,blir det da å justere wire mellom killswitsh -plata og mot drevet? Noen med kunskap her? Dette er på en mercruiser 3,7L 170hk 470 ca 85 mod,drevet har Vært tatt av og overalt og da satt tilbake med ny wire og killswitsh plate og deler tilhørende dette,kan wire  har dratt seg litt evnt strekt seg? Alt har fungert perfekt I hele sommer,men båten har ikke Vært brukt på 14 dager og merket da dette når jeg skulle ta de opp,

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...