DR_Nelson Startet 27.August.2019 Del på Facebook Startet 27.August.2019 Noen som vet om noen som kan frakte båt, med båt:) 27 fot. Ja kan gå selv, men vil sjekke litt pris om det gjerne kan svare seg å bare få den fraktet Sitér dette innlegget Link to post
LALUNA II Svart 27.August.2019 Del på Facebook Svart 27.August.2019 (redigert) Type båt er dette ...? Du kan sende meg info på PM hvis du ikke vil røpe for mye her inne så kan jeg se på det Redigert 27.August.2019 av LALUNA II (see edit history) Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
LALUNA II Svart 27.August.2019 Del på Facebook Svart 27.August.2019 Gitt deg tilbud på PM Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
DR_Nelson Svart 27.August.2019 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.August.2019 Må presisere at det gjelder frakt av båt med frakteskip Sitér dette innlegget Link to post
Kallethekid Svart 27.August.2019 Del på Facebook Svart 27.August.2019 Er den for bred for å gå på henger? Sitér dette innlegget Link to post
DR_Nelson Svart 27.August.2019 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.August.2019 3 tonn og 285 bred så ja:) har faktisk fått et tilbud fra Båt og Maskintransport AS. 15000kr levert på sjøen. Det må vel være billig? Noen som har erfaring med selskapet? Sitér dette innlegget Link to post
LALUNA II Svart 27.August.2019 Del på Facebook Svart 27.August.2019 Fordelen med biltransport ikke noe havarerer underveis Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
DR_Nelson Svart 27.August.2019 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.August.2019 Ja. Ser det er hengere for denne til utleie. Trodde det ikke var lov med bredde over 255cm. Sitér dette innlegget Link to post
LALUNA II Svart 27.August.2019 Del på Facebook Svart 27.August.2019 Jo på lastebil er det lov opp til 3m uten disp. Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
DR_Nelson Svart 27.August.2019 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.August.2019 Finnes EN henger for 30fot men kun med ca 1800kg nyttelast. Da blir det ikke henger Sitér dette innlegget Link to post
Kallethekid Svart 27.August.2019 Del på Facebook Svart 27.August.2019 Jeg har henger for 27 fot og 2705 kg nyttelast, men bredden er en utfordring. Tror lastebil vil være mest gunstig for en slik transport. Sitér dette innlegget Link to post
Key Freak Svart 28.August.2019 Del på Facebook Svart 28.August.2019 Jeg har hentet to båter sjøveien motsatt vei. Fin tur, men man skal ha tid til det. 15.000 for transport på vei hadde jeg takket ja til. Sitér dette innlegget Medlem av: Øvre Bragernes Motorbåtforening - KNBF - RS - Holmestrand Båtforening Link to post
LALUNA II Svart 28.August.2019 Del på Facebook Svart 28.August.2019 Han har valgt lastebil så blir veitransport Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
DR_Nelson Svart 28.August.2019 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.August.2019 Kan lage egen hentetur post, men den tror jeg blir kort Blir veitransport ja Sitér dette innlegget Link to post
Key Freak Svart 28.August.2019 Del på Facebook Svart 28.August.2019 DR_Nelson skrev 28 minutter siden: Kan lage egen hentetur post, men den tror jeg blir kort Blir veitransport ja Sitér dette innlegget Medlem av: Øvre Bragernes Motorbåtforening - KNBF - RS - Holmestrand Båtforening Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.