jeb Startet 27.August.2019 Link til dette innlegget Startet 27.August.2019 Hvor får jeg tak i 7/8 " overgang til 1/2" rørgjenge den finnes ikke lenger i følge rørleggeren som jeg spurte . Dette er til en radiator for vannboren varme i båt, Og er det noen som husker hva den forretning i Oslo som har alt mulig av skruer og fitting heter og hvor ligger den. Sitér dette innlegget Gruno 40 verftsbygget i nederland Link to post
Roger jo Svart 27.August.2019 Link til dette innlegget Svart 27.August.2019 (redigert) Har du spurt TESS denne? www.zachskruer.no Mulig du kan gå veien om en nippel Antar det var en slik du etterspurte Redigert 27.August.2019 av Roger jo (see edit history) Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
jeb Svart 27.August.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.August.2019 Takk for svar Roger jo det var den butikken jeg mente sjansene for at de har den er vel ganske stor. Nippelen jeg tenkte på inv 7/8 utv 1/2 Sitér dette innlegget Gruno 40 verftsbygget i nederland Link to post
Roger jo Svart 27.August.2019 Link til dette innlegget Svart 27.August.2019 (redigert) I verste fall kan du gå denne veien 7/8 muffe Redigert 27.August.2019 av Roger jo (see edit history) Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
jeb Svart 27.August.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.August.2019 Ja jeg ser den, fant du den på tess Sitér dette innlegget Gruno 40 verftsbygget i nederland Link to post
Roger jo Svart 27.August.2019 Link til dette innlegget Svart 27.August.2019 Bildene var en illustrasjon, og TESS burde greie å mikse de rette delene. Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
jeb Svart 27.August.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.August.2019 Takk drar innom dem i morgen. Sitér dette innlegget Gruno 40 verftsbygget i nederland Link to post
jeb Svart 28.August.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.August.2019 Tess har ikke skal forsøke butikken i Oslo i morgen , hva med hydraulikk forretninger tror dere dem har. Sitér dette innlegget Gruno 40 verftsbygget i nederland Link to post
Roger jo Svart 29.August.2019 Link til dette innlegget Svart 29.August.2019 Hvis teksten stemmer er dette en mulighet + en nippel Overgangshylse Isiflo, messing 7/8 x 1/2 mess spesial hylse Isiflo gjengefittings Artikkel nr: 5020631 Lev.artikkelnr: 5020631 | Mer info Isiflo gjengefittings er gjengde rørdeler for sammenføyning med hamp, gjengetape eller tilsvarende. Flytende tetting kan også benyttes. Unngå å trekke messing mot messing ved bunning. Bruksområder: kaldtvann opp til 40°C, varmtvann opp til 110°C, luft, olje og bensin. Innvendig gjenge: 7/8" x 1/2" Overflatebehandling: Messing https://www.ahlsell.no/33/vvs-teknisk-produkter/kobber--messing-ror-og-deler/messingdeler/5020631/ Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
nomen Svart 29.August.2019 Link til dette innlegget Svart 29.August.2019 (redigert) 7/8 er ukurant i hydraulikkverden. Hør med Otto Olsen (de kjøpte GH fittings), de kan nok hjelpe deg. Redigert 29.August.2019 av nomen (see edit history) Sitér dette innlegget Hold kjeft,når du snakker til meg! Link to post
jeb Svart 29.August.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.August.2019 Der var den oss ahlsell 17 stk på lager i Brobekkveien, jeg drar innom i morgen tidlig for å sikre meg 2 stk. Takk Roger Jo Sitér dette innlegget Gruno 40 verftsbygget i nederland Link to post
Komodo Svart 29.August.2019 Link til dette innlegget Svart 29.August.2019 Ellers er jo dette en enkel sak å lage. Litt usikker på om jeg har R 7/8" tapp bare. Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
nomen Svart 29.August.2019 Link til dette innlegget Svart 29.August.2019 Må slipe til ett innvendig gjengestål, og slå gjenger i benken da vettu?? Sitér dette innlegget Hold kjeft,når du snakker til meg! Link to post
Komodo Svart 29.August.2019 Link til dette innlegget Svart 29.August.2019 Trenger ikke det nomen, det ligger klart i roteskuffen. Har slått mye innvendige gjenger Problemet nå er at jeg er nesten døv, så jeg hører ikke når skjæret går ut av inngrep... Ikke like lett å dreie lenger uten normal hørsel Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
nomen Svart 29.August.2019 Link til dette innlegget Svart 29.August.2019 Huffda det visste jeg ikke. At du hadde "alt på stell" i roteskuffen overrasker med derimot ikke? Sitér dette innlegget Hold kjeft,når du snakker til meg! Link to post
jeb Svart 29.August.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.August.2019 Kunne sikker fått lagd meg via min kontakt Haugstulen mek i Oslo men det ville kostet en del mer i og med jeg skal ha 2 stk. Sitér dette innlegget Gruno 40 verftsbygget i nederland Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.