Sjøvind Startet 2.September.2019 Del på Facebook Startet 2.September.2019 Graver meg nærmest daglig til blods på finn. Streifer innom flere båttyper, men grundigst fordyper jeg meg i lukkede, selvlensende, halvplanende båter fra sent 90, tidlig 2000-tallet, 25-29 fot. Ser ofte ut som det står vann i kjølen på de, også gjerne en god del korrosjon på de tekniske installasjonene. Vet en del har vannsmurte lagre, men trodde det var mer vanlig på eldre båter enn dette? Eller er det kondens som ikke er til å unngå? Sitér dette innlegget Link to post
Timmeeh Svart 2.September.2019 Del på Facebook Svart 2.September.2019 Høres ut som vi har samme hobby. Fettsmurte pakkbokser skal jo dryppe litt, og Lensepumpen suger sjeldent alt. Kan jo være det? Eller så er det lekkasjer, og det er noe dritt. Sitér dette innlegget Link to post
Kallethekid Svart 2.September.2019 Del på Facebook Svart 2.September.2019 Nå er jo disse båtene ca 20 år slik at det ofte har vært noen lekkasjer, kondens eller annet som har gjort at det til tider har vært vann i kjølen. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.