Sjøga Startet 3.September.2019 Del på Facebook Startet 3.September.2019 Tenker tette motorromventilasjonshull til vinteren for å beholde lettere varme i motorrom. Hva bruker folket. Tenkte på isolasjon og plast/teip utenpå. Eller finnes det noe bedre og lurere måte?? Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 3.September.2019 Del på Facebook Svart 3.September.2019 Slitne håndklær og sengetøy. Kona vet at det skal til meg Så søplesekk ytterst. Sitér dette innlegget Link to post
Sjøga Svart 3.September.2019 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.September.2019 Mener jeg leste ett sted, hvor noen hadde funnet noe plast som limes på, på utsiden, som var selvklebende og kunne lett taes av til våren. noen som hver om noe slikt?? Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 3.September.2019 Del på Facebook Svart 3.September.2019 Bruker litt tape og det som kan av gitteret og liknende.. Sitér dette innlegget Link to post
Sjøga Svart 3.September.2019 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.September.2019 Den var jo smart. men jeg kan ikke ta av noe gitter. støpte kanaler. tenker tape kan bli vrien å få av uten en masse limrester Sitér dette innlegget Link to post
Guest Svart 3.September.2019 Del på Facebook Svart 3.September.2019 Biltema label off, så er det slutt på å bekymre seg for limrestene (citrusrens, aceton, rødsprit osv kan bare ta seg en bolle i forhold) Sitér dette innlegget Link to post
Jo9 Svart 3.September.2019 Del på Facebook Svart 3.September.2019 Har rullet sammen noe bobleplast til noen pølser som jeg stapper oppi luftinntaket Sitér dette innlegget Link to post
Eureka Svart 3.September.2019 Del på Facebook Svart 3.September.2019 På Grandezzaen er det 1,5 meter lenge sparer på 3-4cm. Stapper de tette med remser av en gammel skummadrass ( faktisk det gamle innholdet i salongputene i seilbåten. Så her går inter til spille før det er helt oppbrukt) Sitér dette innlegget Link to post
Popeye70 Svart 4.September.2019 Del på Facebook Svart 4.September.2019 Jeg har brukt et par litt for store svamper som jeg stapper inn i lufteslangene i motorrommet. Fester de med litt ducttape, og det er godt nok hos oss. Sitér dette innlegget SY Almara - 2005-modell Dufour 385 GL Link to post
Anderre Svart 4.September.2019 Del på Facebook Svart 4.September.2019 Plastposer med Glava inni Sitér dette innlegget Hjemmehavn i Farsund Link to post
tilplan Svart 4.September.2019 Del på Facebook Svart 4.September.2019 Har skåret til biter fra en madrass og setter det i fra innsiden i motorrommet. Er skåret slik at det er litt større enn åpningen og tetter godt. Kunne sikkert også gjort det fra utsiden, men det er mer arbeid og en risikerer å miste skruer, gitter og verktøy på sjøen. Sitér dette innlegget Link to post
Marida Svart 4.September.2019 Del på Facebook Svart 4.September.2019 Glava vintermatte på innsiden. Kan kun tette den ene da varmeren sitter ved styrbord luftinntak Sitér dette innlegget Link to post
Sjeldenutpå Svart 4.September.2019 Del på Facebook Svart 4.September.2019 Skåret til vaskesvamp. Men smuldrer litt etter eit par år. Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.