Rune Tvedt Startet 5.September.2019 Del på Facebook Startet 5.September.2019 Hei. Lurer på om det er noen som vet om en slipp hvor jeg kan sette ut båten min på Salhus. Båten står på henger trenger en slipp. Sitér dette innlegget Link to post
Guest Svart 5.September.2019 Del på Facebook Svart 5.September.2019 https://www.njff.no/nyheter/Sider/NJFF-appen-er-oppdatert-med-mer-informasjon.aspx Sitér dette innlegget Link to post
Cerberus Svart 5.September.2019 Del på Facebook Svart 5.September.2019 (redigert) Den båtrampeoversikten i den appen der er en stor vits. Holder sjøl hus i umiddelbar nærhet til Ålesund og i følge oversikten der så ligger nærmeste på Averøy. Dvs rett før kristiansund. Forholdsvis langt unna. Og sørover må man visst til Sognefjorden. Ingen båtramper mellom Askvoll og Kristiansund altså.. Redigert 5.September.2019 av Cerberus (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Guest Svart 5.September.2019 Del på Facebook Svart 5.September.2019 Sitér dette innlegget Link to post
Guest Svart 5.September.2019 Del på Facebook Svart 5.September.2019 Cerberus skrev 10 minutter siden: Den båtrampeoversikten i den appen der er en stor vits. Holder sjøl hus i umiddelbar nærhet til Ålesund og i følge oversikten der så ligger nærmeste på Averøy. Dvs rett før kristiansund. Forholdsvis langt unna det altså. Og sørover må man visst til Sognefjorden. Ingen båtramper mellom Askvoll og Kristiansund altså.. Hvorfor melder du ikke inn de rampene du vet om ? Sitér dette innlegget Link to post
Cerberus Svart 5.September.2019 Del på Facebook Svart 5.September.2019 (redigert) Ka eg skal det for. Er slett ikkje medlem i den foreninga der. Skulle tro der var mange medlemmer mellom nevnte geografiske steder som kunne ta seg av dette ? Redigert 5.September.2019 av Cerberus (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.