LALUNA II Svart 19.September.2019 Link til dette innlegget Svart 19.September.2019 (redigert) Rett før de dreier inn i hjemmehavn Godt kjørt dette Redigert 19.September.2019 av LALUNA II (see edit history) Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
Gullfisk Svart 19.September.2019 Link til dette innlegget Svart 19.September.2019 Artig å følge med?. Gikk alt for fort?. Sitér dette innlegget Link to post
gixen Svart 19.September.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.September.2019 Tusen takk for at dere fulgte oss. Føles som ekstra trygghet! Litt lei meg for at dette ble en ren ekspress hentetur (jentetur som det ble kalt tidligere i tråden), men det ble sånn denne gang. Båten oppførte seg eksemplarisk, så her tror jeg vi kan få mange fine turer fremover. Under ser dere Martilla trygt fortøyd i sin nye hjemmehavn. Sitér dette innlegget Link to post
Gullfisk Svart 19.September.2019 Link til dette innlegget Svart 19.September.2019 Tror det er litt sånn at man har det litt travelt på hentetur, men når man er vel hjemme, gikk det alt for fort. Sånn var det hvertfall for meg, jeg skulle ønske jeg brukte lenger tid. Jentetur var nok tasteleif. Kanskje man skulle sende bort båten av og til, så man kunne hente den igjen ?. Sitér dette innlegget Link to post
gixen Svart 20.September.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.September.2019 Man kunne jo la båten stå i hjemmehavn med nøkkelen i? Da blir det jo som en blåtur når du må hente båten Men er litt bitter for egen del på denne turen egentlig. Det hadde vært mye mer "tur" dersom jeg hadde hatt flere dager til rådighet. Men oppgaven denne gangen var jo å få båten hjem i et værvindu, uten at det gikk for mye utover jobben. Sitér dette innlegget Link to post
Ida Marie III Svart 20.September.2019 Link til dette innlegget Svart 20.September.2019 Gullfisk skrev for 16 timer siden: Tror det er litt sånn at man har det litt travelt på hentetur, men når man er vel hjemme, gikk det alt for fort. Sånn var det hvertfall for meg, jeg skulle ønske jeg brukte lenger tid. Jentetur var nok tasteleif. Kanskje man skulle sende bort båten av og til, så man kunne hente den igjen ?. Ta det samme strekket til sommeren i ferien...så får du med deg en del av alle de fantastiske plassene du raste forbi denne gang...det er aldri for sent..? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.