Adde Startet 6.September.2019 Link til dette innlegget Startet 6.September.2019 Hei, sitter og studerer alle de flotte prosjektene her inne med glen l båter. PG lurer på hva kostnaden med materialer blir på ca? :) Ha en super helg! Sitér dette innlegget Link to post
moray Svart 6.September.2019 Link til dette innlegget Svart 6.September.2019 Glen? Sitér dette innlegget Link to post
sandman1 Svart 6.September.2019 Link til dette innlegget Svart 6.September.2019 https://www.glen-l.com/ Sitér dette innlegget KnutS "It's dark and we're wearing sunglasses" Link to post
ballistic Svart 6.September.2019 Link til dette innlegget Svart 6.September.2019 https://www.boatdesigns.com/Zip-Complete-Wood-Parts-Kit/productinfo/66-463/ Ser de har fått ferdig kuttet kit til Glen L zip i afrikansk mahogany til $3.400 +frakt og mva . Vet ikke hvor mye det ville koste for mahogany levert fra Norge, men synes det så litt interessant ut:) Sitér dette innlegget Link to post
Jannmar Svart 7.September.2019 Link til dette innlegget Svart 7.September.2019 PG? Sitér dette innlegget Link to post
Honduras Svart 7.September.2019 Link til dette innlegget Svart 7.September.2019 På min 10’ Squirt brukte jeg dyre materialer som mahogny til alle spant, knøl og lister, og brunzeel bs1088 sertifiserte 6mm marin plywood mahogny plater. Sammen med epoxy, duk og fyllmasse fra Svas kjemi og 2K lakk fra Epifanes havnet jeg nok nærmere 15.000,- i materialkostnader. Jeg skulle ha en «mahognybåt» og så ikke på krona. Dersom man velger å bruke gran i alle spant etc, rimeligere kryssfiner og male båten innvendig med epoksy garasjegulvmaling får man selvsagt et annet kostnadsbilde. Maler man skroget utvendig også er man på en helt annen pris. Men at man kryper noe særlig under 10.000,- med smått og stort tror jeg ikke er mulig. Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.