Jump to content

Powerhelm autopilot


Pondus 32

Recommended Posts

:confused: Noen som kjenner til Powerhelm autopilot?

Vet noen om hvem som har importen i Norge/norske forhandlere?

<{POST_SNAPBACK}>

Kan ikke hjelpe deg noe særlig, men gjorde ett søk i kvasir på Powerhelm og der dukket Cetrek,Cetex opp.

Gjør ett søk i kvasir,google f.eks så dukker det nok opp noen svar.

Har du en benevnelse på autopiloten din?

Link to post
Share on other sites

nei, har ikke sjekket. akkurat kjøpt båten med gps, pc med c-map etc. vil gjerne koble autopilot mot kartprogram samt på jakt etter fjernstyring til autopiloten

<{POST_SNAPBACK}>

Hei.

Jeg har også å tenke kjøpe autopilot neste år. Vanskelig velger autopilot pga min båten veier ca 2000 kg og 25 fot Har funnet raymarine sportpilot forløpig, men usikker på sportpilot. Er den bra eller dårlig?

Forslag andre typer autopilot?

:confused:

Mvh At-le

Link to post
Share on other sites

Hei.

 

Etter en del søking ser det ut til at Powerhelm autopilot er et eldre Cetrek produkt, Cetrek 707. Men problemet er at enten har Cetrek byttet navn, eller forsvunnet fra markedet (konk). Hadde selv en ypperlig Cetrek kartplotter, men et forsøk på deres side, http://www.cetrek.co.uk gir kun: Siden kan ikke vises

Siden du ser etter, er for øyeblikket ikke tilgjengelig. Web-området kan ha tekniske problemer, eller det kan være at du må justere leserinnstillingene. Og slik har det vært svært lenge.

 

Lars H.

 

PS. Til deg som lurte på Sportpiloten, hva med ST4000W fra samme produsent? Går ut fra at du ikke har hydraulisk styring? Selv har jeg en slik i min Saga 27. Jeg har hatt den i mange år, og har vært svært godt fornøyd med den, også når den er koblet opp mot GPS/kartplotter

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...