Vebjoernh Startet 8.September.2019 Del på Facebook Startet 8.September.2019 Hei. Noen som har peiling på disse motorene? Har som jeg skrev over ein Yamaha 150 HPDI som har kompresjon og gnist. Noen måte å teste om ECU fungerer og om injektor driver fungerer? Eventuelt er det noen som har verksted håndboken til denne type motor? Tips mottas med takk :) Sitér dette innlegget Link to post
chrisrik Svart 9.September.2019 Del på Facebook Svart 9.September.2019 Har du gnist og kompresjon, er det kun bensin du mangler :) Er flere drivstoffpumper (lav og høyttrykk) og filtre (grov, fin og "superfin"). Er en sykkelventil på høytrykksiden av drivstoffsystemet hvor du kan måle bensintrykket. det skal være veldig høyt, så pass på at du ikke sprenger "manometeret". Hvis det ikke er så enkelt at motoren står i gir Sitér dette innlegget Christian Rikardson Hjemmesiden min Link to post
John_Kr Svart 10.September.2019 Del på Facebook Svart 10.September.2019 Jeg har hatt denne motoren og har tatt vare på manualen i PDF-fil, men får ikke lagt den med her. Send meg en PM med e-mail adresse så overfører jeg 2 stk PDF filer. Sitér dette innlegget Kallesignal: LA9312 MMSI: 257048160 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.