Herlars Startet 8.September.2019 Link til dette innlegget Startet 8.September.2019 (redigert) Har en Mercruiser 4,2 D-TRONIC 2004 modell gått 860 timer. Var på tur idag da oljealarmen gikk. Stoppet umiddelbart og åpnet luken til motorrommet. Der var det mye olje i bunnen på båten. Jeg sjekket peilestaven som ikke viste olje i det hele tatt. Fikk slep til land og fylte olje på slik at det vistes på peilestaven. Kjørte starteren, men oljen kom i kjølen. Det er åpenbart en stor lekkasje. Noen som har tips om hva lekkasjen skyldes? Redigert 8.September.2019 av Herlars (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
dude Svart 8.September.2019 Link til dette innlegget Svart 8.September.2019 mitt tips er slange til oljekjøler. Sitér dette innlegget Link to post
Herlars Svart 8.September.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.September.2019 Takk for tipset. Skal få sjekket det. Sitér dette innlegget Link to post
Jens_P Svart 8.September.2019 Link til dette innlegget Svart 8.September.2019 Oljefilter som har løsnet? Sitér dette innlegget Lykke er en kombinasjon av god helse og dårlig hukommelse! Link to post
Herlars Svart 9.September.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.September.2019 Hei igjen. Da fant jeg feilen med oljelekkasjen. Den ene slangen mellom oljefilter og motor var defekt(hull i slangen) Etter mye knoting fikk jeg demontert den, og ny er bestillt. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.