kristioi Startet 9.September.2019 Link til dette innlegget Startet 9.September.2019 Hei, Da jeg tok opp båten oppdaget jeg at det var en tynn slange som var avrevet nede på stammen (se bilde). Antagelig har den kommet i klem når motoren har blitt tiltet opp og ned. Slangen forsvinner inn i båten sammen med andre slanger til motoren. Kan noen fortelle meg hva denne slangen er til og betydningen av at den er røket? Motoren er en Mercury 90hk 2-stroke fra 2001. Sitér dette innlegget Link to post
Kallethekid Svart 9.September.2019 Link til dette innlegget Svart 9.September.2019 Ser ut som en slange til trykklogg, en hastighetsmåler som måler farten ved hjelp av vanntrykk. Har du en knopmåler som ikke virker? Sitér dette innlegget Link to post
kristioi Svart 9.September.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.September.2019 Ja, det tenkte jeg faktisk litt på. Jeg har knopmåler, men ser ikke så mye på den så kan godt være at den ikke virker. :) Sitér dette innlegget Link to post
Mort1 Svart 9.September.2019 Link til dette innlegget Svart 9.September.2019 Det er slangen til trykkloggen. Du får kjøpt ny hos f.eks en båtutstyrsforretning, og er enkel å bytte hvis du har interesse for det. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.