Christina 3 Startet 10.September.2019 Del på Facebook Startet 10.September.2019 Hei. Hvordan gjør dere det med igjennomkjøring av ferskvann og frostvæske på denne motoren ? Før helte jeg rett i sjøvannsfilteret men det går jo ikke på denne motoren ? Kan man sette på "klokker" på drevet slik jeg gjør med 9,9hk min ? Evn drevpose ? Sitér dette innlegget Link to post
R.O Svart 11.September.2019 Del på Facebook Svart 11.September.2019 Jeg skal konservere dph drev for første gang, og satser på drevpose... Sitér dette innlegget Link to post
theppan07 Svart 11.September.2019 Del på Facebook Svart 11.September.2019 Klokker fungerer utmerket Sitér dette innlegget Link to post
bergie Svart 24.September.2019 Del på Facebook Svart 24.September.2019 Jeg har også en 33 Sport med to D3 motorer. Tar du drevene av for vinteren? I så fall, hvor løser du drevene fra båten? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.