Framtia Startet 16.September.2019 Del på Facebook Startet 16.September.2019 Noen som kan forklare dette? AIS-posisjonen til min båt ligger altså sør vest for båten vist på kartet. Sitér dette innlegget Framtia på AIS Seiling - den dyreste måten å reise gratis.... Link to post
Landcrab Svart 16.September.2019 Del på Facebook Svart 16.September.2019 Har du sammenliknet presisjonen i din telefons GPS-mottaker og AIS-senderen din? De vil vel aldri bli helt i synk vil jeg tro. I tillegg er jo AIS posisjonen i Gulesider forsinket. Hvis du trykker på det nederste hvite feltet i Gulesider app-en så viser den lat/long posisjon. Sjekk de tallene opp mot AIS-senderen din Sitér dette innlegget Link to post
Framtia Svart 16.September.2019 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.September.2019 jeg opplever dette som en permanent paralellforskyvning som kun gjelder på gule sider, er ikke slik på Marine traffic. En kjapp sjekk nå av telefonens GPS mot posisjon googlemaps viser at den er prikk on. Sitér dette innlegget Framtia på AIS Seiling - den dyreste måten å reise gratis.... Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.