Sonata 7 Startet 13.September.2005 Link til dette innlegget Startet 13.September.2005 Hei! Jeg ser at det er mange her som har værbilder og sånt i sine postinger når det handler om været, defor lurte eg på hvor dere får dette fra. Jeg lurer litt på hvordan været blir utenfor filtvedt/tofte til helgen da vi skal seile regatta da, gjerne strømkart også.... Fint om noen gidder og hjelpe til med dette Sitér dette innlegget Link to post
Fenix Svart 13.September.2005 Link til dette innlegget Svart 13.September.2005 http://met.no/kyst_og_hav/vind-sornorge_anim.html http://met.no/kyst_og_hav/kystvarsel.html Sitér dette innlegget Link to post
Player 311 Svart 13.September.2005 Link til dette innlegget Svart 13.September.2005 Ellers er jo danskene svært gode når det gjelder varsel for Skagerak, både strøm, vind, bølger og dønninger.. www.dmi.dk Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 13.September.2005 Link til dette innlegget Svart 13.September.2005 Hei. Jeg har samlet en god del linker til både offisiellle værmeldere og mer lokale værstasjoner på min hjemmeside trudelutt.com Se nesten øverst i menyen til venstre på forsiden. Lenger nede finner du også en link til min samling av webcameraer langs kysten. Der kan du se hvordan det ser ut i øyeblikket på 94 steder langs kysten. Og skal du andre steder i norden har jeg samlet 12 kyst-kameraer i Sverige, 10 i Danmark, 10 på Færøyene og 7 på Island! Nå ser det forresten ut til at det regner godt på Vestlandet iht. DNMI's værradarbilde fra 2100 Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
will Svart 13.September.2005 Link til dette innlegget Svart 13.September.2005 Lenger nede finner du også en link til min samling av webcameraer langs kysten. Der kan du se hvordan det ser ut i øyeblikket på 94 steder langs kysten Dessverre, dyplinking ikke tillatt. (Sorry, no hotlinking allowed.) Eventuelle spørsmål sendes til: (Send questions to the webmaster:) det er hva som kommer frem Sitér dette innlegget Link to post
SveinHa Svart 13.September.2005 Link til dette innlegget Svart 13.September.2005 En fin sak som fiskerene bruker finnes på theyr.net Sitér dette innlegget Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808 Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram Mahatma Gandhi, 1869-1948: Vaksinasjon er en barbarisk praksis og en av de mest fatale av alle vrangforestillinger som er aktuelle i vår tid. Samvittighetsfulle motstandere av vaksinasjon bør om nødvendig stå alene mot hele verden for å forsvare sin overbevisning. Link to post
Lars H. Svart 13.September.2005 Link til dette innlegget Svart 13.September.2005 Lenger nede finner du også en link til min samling av webcameraer langs kysten. Der kan du se hvordan det ser ut i øyeblikket på 94 steder langs kysten Dessverre, dyplinking ikke tillatt. (Sorry, no hotlinking allowed.) Eventuelle spørsmål sendes til: (Send questions to the webmaster:) det er hva som kommer frem Dette var merkelig, er det siden trudelutt.com du ikke får opp, eller er webkameraene? Jeg går ut fra at det er webkameraene. Uansett, du kan bare å ta opp et nytt vindu og skrive http://trudelutt.com inn der og så klikke på "Webkameraer". Da skulle det funke. Dette er sansynligvis en følge av en begrensning jeg har måttet gjøre for å hindre at andre nettsteder stjeler båndbredde fra meg som jeg betaler for. Håper det virker slik jeg har forklart over. Lars H. webmaster trudelutt.com Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
SveinHa Svart 14.September.2005 Link til dette innlegget Svart 14.September.2005 Dette var merkelig, er det siden trudelutt.com du ikke får opp, eller er webkameraene? <{POST_SNAPBACK}> Jeg hadde link til kamerasiden din tidligere men måtte endre den til hovedsiden pga samme problem som will. Sitér dette innlegget Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808 Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram Mahatma Gandhi, 1869-1948: Vaksinasjon er en barbarisk praksis og en av de mest fatale av alle vrangforestillinger som er aktuelle i vår tid. Samvittighetsfulle motstandere av vaksinasjon bør om nødvendig stå alene mot hele verden for å forsvare sin overbevisning. Link to post
Lars H. Svart 14.September.2005 Link til dette innlegget Svart 14.September.2005 Jeg hadde link til kamerasiden din tidligere men måtte endre den til hovedsiden pga samme problem som will.Da fungerer det slik det var ment. Og sorry, - slik kommmer jeg til å la det bli. Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Hafrsfjord Svart 14.September.2005 Link til dette innlegget Svart 14.September.2005 Jeg får opp samme beskjeden, jeg også, selv om jeg går inn på http://trudelutt.com i nytt vindu og deretter klikker på linken til webkameraer......? Mvh Hafrsfjord Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 14.September.2005 Link til dette innlegget Svart 14.September.2005 Hei igjen. Dette var merkelig. Får se litt på det. Har nå gjort en midlertidig endring i koden slik at det skulle fungere OK igjen. Noen som vil sjekke opp og gi meg tilbakemelding? Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Hafrsfjord Svart 14.September.2005 Link til dette innlegget Svart 14.September.2005 Ja nå ser alt ok ut. Kommer opp listen på alle webkameraene ved første forsøk :-) Mvh Hafrsfjord Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 14.September.2005 Link til dette innlegget Svart 14.September.2005 Ja nå ser alt ok ut. Kommer opp listen på alle webkameraene ved første forsøk :-)Takk skal du ha. Da lar jeg det bli slik det er foreløpig. Ellers ser det ut til at det er en del av kameraene som er ute av drift, men det kan jeg dessverre ikke gjøre noe med. Tar imidlertid en sjekk en gang i blant for å se om noen av de som ikke funker skulle ha byttet adresse og retter i så fall opp. Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
will Svart 14.September.2005 Link til dette innlegget Svart 14.September.2005 Jeg får opp samme beskjeden, jeg også, selv om jeg går inn på http://trudelutt.com i nytt vindu og deretter klikker på linken til webkameraer......? Nå virker det. Sitér dette innlegget Link to post
ok67 Svart 14.September.2005 Link til dette innlegget Svart 14.September.2005 Virker fint, ellers et lite tips. Hva om du ommdøper Trondheim 1 til Trondheim Hurtigrutekaia Trondheim 2 til Trondheim utløp Nidelva Trondheim 3 til Trondheim Bakke bro Dessuten så mangler: Trondheim Pirterminalen 1 http://romeo.skybert.no/trondheim/k2/snapshot_pos14.jpg Trondheim Pirterminalen 2 http://romeo.skybert.no/trondheim/k3/cam4_image.jpg Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 14.September.2005 Link til dette innlegget Svart 14.September.2005 Takk for tipsene ok67, jeg er ikke så kjent i Trondhjem, så derfor ble det 1, 2 og 3. Skal rette det opp. Jeg har faktisk ikke vært i Trondhjem siden jeg jobbet en sommer på hurtigruten som 17-åring, - og det er maaange år siden! Skal legge inn de andre linkene du nevner også. Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
ok67 Svart 14.September.2005 Link til dette innlegget Svart 14.September.2005 Må rette meg selv litt her, bilde 3 skal hete Nidelv Bro og ikke Bakke bro, Bakke bro ligger lengre oppe i elva. Digresjo: Mellom Bakke bro og Nidelv Bro ligger Verftsbroa også kalt "Barbro" siden den går til alle barene på Solsiden. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.