Jump to content

Service på egen hånd og garantier Yamaha 9,9HES

Edh1

Recommended Posts

Edh1 skrev for 3 timer siden:

Og det er vel bare olje og et filter som skal skiftes ved 20 timer? Noen som vet?

Uten å bli oppfattet som frekk, eller ufin lurer jeg litt på hvorfor du skal ta service selv så lenge du er usikker på hva som skal gjøres. Hvis du skal vedlikeholde motoren selv kan det være lurt å investere i en original manual til den aktuelle motoren.

Edh1 skrev 1 time siden:

Jeg finner nok ut av hva som skal gjøres. (Har manualen er sted, men som nordmenn flest leser jeg den som siste løsning). Det viktige er å vite om Yamaha krever at jeg har fulgt et serviceprogram via dem eller om jeg kan ordne det selv.

Jeg tror det kan være vel anvendt tid å ta en kikk i manualen heller enn å spørre en rekke anonyme medlemmer av et forum samt også høre med den som stiller garanti/eventuelt tar imot reklamasjonen din om hvordan de stiller seg til egen innsats i form av service?

Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and!

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...