Sjark12 Startet 20.September.2019 Link til dette innlegget Startet 20.September.2019 Hei, skal lage til en lenke med krabbe teiner på 10-14 kg. Også lurte jeg på om det er nødvendig med dregg. Det er ikke mye strøm der jeg skal sette de, men mye større båter som kjører forbi i tillegg er plassen veldig utsatt for nordavind. Er det nødvendig å bruke dregg? Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 20.September.2019 Link til dette innlegget Svart 20.September.2019 Nei, på krabbeteiner trenger du ikke det. På krepseteiner derimot er det annerledes. De er lette, og står mye dypere. Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Lollol Svart 20.September.2019 Link til dette innlegget Svart 20.September.2019 Okay, ble bare litt usikker siden jeg snakket med noen andre som driver i samme område og de brukte dregg. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.