index Startet 14.September.2005 Del på Facebook Startet 14.September.2005 Er det noen som har kjennskap til denne laderen? Har fått tilbud om å kjøpe en slik, pent brukt. 25A og to utganger, det høres jo veldig greit ut da hvis dette er en brukbar lader. Noen synspunkter? Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
p.aas Svart 14.September.2005 Del på Facebook Svart 14.September.2005 Har benyttet denne i 5 år uten problemer. Sitér dette innlegget Link to post
bliss X Svart 14.September.2005 Del på Facebook Svart 14.September.2005 Har benyttet denne i 5 år uten problemer. Samme her, men min har kun ett uttak. Ble rådet til å velge den framfor den med to uttak da jeg kjøpte den. Laderen er helt suveren Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 14.September.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.September.2005 Høres bra ut! Har forstått det slik at det er to utganger på den jeg har fått tilbud om. Betyr det at man har 12,5A på hver utgang, eller varierer dette etter belastning? Tenkte at jeg kunne kople den ene utgangen til startbatteriet, men dette vil jo aldri egentlig trenge store menger med strøm da... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
hymer Svart 14.September.2005 Del på Facebook Svart 14.September.2005 Har selv en slik lader. 25A er max total strøm den kan gi, fordelt på begge utgangene. Ved behov prioriteres det batteriet som trenger mest ladning. Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 14.September.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.September.2005 Har selv en slik lader. 25A er max total strøm den kan gi, fordelt på begge utgangene. Ved behov prioriteres det batteriet som trenger mest ladning. <{POST_SNAPBACK}> Høres bra ut. Da regner jeg med at jeg går for den. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.